دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عسکری در گفت و گو با آنا:

برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها به شکل تلفیقی برگزار می‌شود

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: امسال برنامه‌های ثبت شده در تقویم کشور همچون جشنواره حرکت و جشنواره رویش با حمایت وزارت علوم و به شکل ترکیبی یا مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر : 606295
عسکری



محمدهادی عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌های در سال تحصیلی جدید آموزشی گفت: در دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا هیچ یک از برنامه‌های فرهنگی در مجموعه دانشگاه‌ها تعطیل نشده است.


وی افزود: در ایام شیوع کرونا تمامی برنامه‌ها همچون اردو راهیان نور، پیاده‌روی اربعین، جشنواره حرکت، جشنواره رویش، جشنواره نشریات، جشنواره قرآن و عترت دانشجویان برگزار شده است.


مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: در سال‌های اخیر با توجه به شیوع کرونا بر اساس شرایط موجود به شکل حضوری، مجازی و ترکیبی برنامه‌ها برگزار می‌شود. امسال برنامه‌های ثبت شده در تقویم کشور همچون جشنواره حرکت، جشنواره رویش، جشنواره قرآن مجید، نشست‌های تخصصی مجموعه‌های دانشجویی و تشکل‌های اسلامی و دوره‌های آموزشی با حمایت وزارت علوم به شکل ترکیبی یا مجازی برگزار می‌شود.


عسکری ادامه داد: تقویم فرهنگی از یک سرفصل‌ها کامل برخوردار است. امیدواریم با جشنواره قرآن و عترت و جشنواره حرکت سال تحصیلی را آغاز کنیم و دانشجویان از طریق ارائه آموزش‌های لازم بتوانند به فعالیت بپردازند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب