دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد؛

بسیج امکانات ستاد اجرایی فرمان امام برای امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان/ اعزام 2 کاروان سلامت به منطقه

مدیرعامل بنیاد احسان از دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای بسیج تمام امکانات ستاد به منظور امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان و همچنین جبران خسارت مردم آسیب دیده خبر داد.
کد خبر : 451608
3.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام خبر ادامه امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان، افزود: از لحظه وقوع سیل روزهای اخیر در خوزستان، نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان امام بلافاصله به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و ضمن امدادرسانی، اقدام به توزیع مواد غذایی، دارو، چادر، پتو و اقلام ضروری و همچنین راه‌اندازی آشپزخانه و توزیع روزانه ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در مناطق سیل‌زده کردند.
وی با اشاره به درخواست نماینده ولی‌فقیه و استاندار خوزستان از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ارسال کمک‌های بیشتر گفت: به دستور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تعداد ۲۰ دستگاه لجن‌کش و کف‌کش جهت کمک به تخلیه منازل آسیب دیده به منطقه ارسال شد.
مدیرعامل بنیاد احسان همچنین از اهدای ۲۰۰۰ بسته کامل لوازم‌خانگی به سیل‌زدگان خبر داد و افزود: این بسته‌ها هم اکنون آماده هستند و به محض پایان مراحل تخلیه آب و اعلام اسامی توسط استانداری خوزستان، به مردم شریف خوزستان اهدا خواهند شد.
ترکمانه به اعزام 2 کاروان سلامت اشاره کرد و گفت: از فردا 2 کاروان سلامت احسان هم در اهواز و آبادان مستقر می‌شوند که توسط پزشکان متخصص جهادی بنیاد احسان به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به افراد آسیب دیده خواهند پرداخت‌.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته