دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1398 - 10:18
مدیرعامل بنیاد احسان خبر داد؛

اهدای ۲۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: امروز ۲۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی برای استفاده دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار به این مناطق ارسال می‌شود.
کد خبر : 415873
3.png

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، امیر حسین مدنی صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم پویش مردمی مشق احسان که با هدف اهدای لوازم‌التحریر به مناطق کم برخوردار در مصلای تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۲۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی به مناطق کم‌برخوردار ارسال می‌شود.


وی با بیان اینکه این لوازم‌التحریرها از ۱۰۰ تولیدکننده داخلی خریداری شده و بر اساس آن ۲۱۰ شغل ایجاد شده است، گفت: ما به دنبال آن هستیم تا پس از برگزاری این پویش نسبت به پایدارسازی برنامه اشتغال این شرکت‌ها نیز اقدام کنیم.


مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به این مطلب که این پویش از اول مردادماه تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد، افزود: ۵ هزار جهادگر در استان‌های تهران، خراسان، سیستان، کرمان و هرمزگان این اقلام لوازم‌التحریر را بسته‌بندی و برای ارسال به تمامی نقاط کم برخوردار کشور آماده می کنند.


مدنی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان این طرح میزان بسته‌های لوازم‌التحریر برای ارسال به مناطق کم برخوردار به۵۰۰هزار برسد.


وی با اشاره به اینکه پویش مشق احسان با کمک گروه‌های جهادی و مردمی انجام می‌شود، اذعان کرد: این گروه‌ها از طریق ثبت اطلاعات محلات، بخش‌ها و همچنین کد ملی دانش‌آموزان در سامانه دنیای احسان شرایط را برای برقراری عدالت در برخورداری از بسته‌های لوازم‌التحریر فراهم می‌کنند.


مدیرعامل بنیاد احسان همچنین از اهدای 4 هزار بسته لوازم‌التحریر از سوی مقام معظم رهبری به عنوان هدیه به شهدای مدافع حرم خبر داد.


مدنی در ادامه به درگاه های مشارکت در پویش مشق احسان اشاره کرد و گفت: سامانه *780*70#، *4030*15# و درگاه دنیای احسان به نشانی ehsun.ir برای ارسال کمک‌های در دسترس مردم قرار دارد.


وی خاطرنشان کرد: مردم همچنین می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی هر نوع لوازم تحریر را با درج عنوان برسد به دست مشق احسان تحویل داده و این بسته‌ها بر اساس توافق از پیش تعیین شده به طور رایگان دریافت و در راستای ارسال به مناطق کم‌ برخوردار مورد استفاده قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته