دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1398 - 17:27
عصر امروز رخ داد؛

دیدار مسئول اوقاف شیعی استان بابل عراق با رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی

مسئول اوقاف شیعی استان بابل عراق ضمن حضور در دانشگاه مذاهب اسلامی با رئیس این دانشگاه  دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 401698
76082af2-4d03-4465-811e-7a9556e5623a.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شیخ حمزه کاظم الفتلاوی مسئول اوقاف شیعی استان بابل عراق ضمن حضور در دانشگاه مذاهب اسلامی با حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری رئیس این دانشگاه  دیدار و گفتگو کرد.


شیخ حمزه کاظم الفتلاوی در این دیدار اظهار کرد: ما و برادران اهل سنت در عراق بسیار مشتاقیم تا شعبه‌ای از دانشگاه مذاهب اسلامی را با شرایط لازم در عراق تأسیس کنیم و برای تحقق این امر حاضر به پیگیری جهت حصول نتیجه هستیم.



در این نشست محمدحسین مختاری نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: ان شاء الله بتوانیم جهت تقویت بنیان تقریبی در جهان اسلام به‌ویژه کشور عراق قدم‌‎های مؤثر و ارزنده‌ای را برداریم.


وی با تأکید براینکه تلاش می‌کنیم تا تفکر تقریبی را در دنیای اسلام گسترش بدهیم، افزود: دانشگاه مذاهب اسلامی یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران به اذعان علمای اهل سنت در خصوص ادعای ایران در مورد وحدت امت اسلامی است.


رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی تصریح کرد: آنچه مهم و قابل‌ ذکر است، وجود این دانشگاه در مجامع دینی و اسلامی یک مبارزه علمی با افراط‌گرایی و تکفیر است.


در پایان این دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین جهانگیری مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه را جهت اطلاع هیئت حاضر ارائه کرد.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته