دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 16:22
در دانشگاه مذاهب اسلامی؛

مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی امروز با حضور محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه، حمید بالایی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر : 400405
e462efd4-7b0e-4606-ae65-cdcb18b7340e.jpg

 به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی عصر امروز  با حضور محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه، حمید بالایی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ و جمعی از دانشجویان در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.


محمدحسین مختاری در این مراسم با بیان اینکه مجموعه بسیج دانشجویی فعالیت‌های انقلابی و درخشانی دارد گفت: باید با تعامل و همدلی گام‌های ارزنده‌ای در راستای مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه مذاهب برداریم.


وی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه مذاهب اسلامی خدمت و کمک به بسیج را افتخاری برای خود می‌دانند، اظهار کرد: تعامل مسئولان دانشگاه مذاهب با بسیج دانشجویی می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌ها باشد. باعث افتخار است که مجموعه بسیج دانشجویی در دانشگاه مذاهب اسلامی فعالیت‌های انقلابی و درخشانی دارد و در تقویت و پیشبرد اهداف و تحقق رسالت‌ها و مأموریت‌های دانشگاه همکاران خوبی برای دانشگاه است.


مختاری افزود: دانشگاه مذاهب اسلامی یک دانشگاه فاخر و ممتاز و منسوب به نظام اسلامی و در رأس آن مقام عظمای ولایت است و این انتظار می‌رود که گام‌های ارزنده و مؤثری در راستای مطالبات ایشان برداریم و الگویی برای سایر مراکز علمی و دانشگاهی باشیم.



رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی بیان کرد: یکی از امتیازات این دانشگاه این است که به تنویر افکار عمومی و تقویت بنیه تقریبی و پیشگیری از خشونت و رفتارهای نامعقول منبعث از انجماد فکری کمک و در راستای منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کند، دانشجویانی که نمونه و تبلور اسلام ناب محمدی باشند را تربیت کند.


وی با اشاره به استقبال از مدل دانشگاه مذاهب اسلامی در خارج از کشور خاطرنشان کرد: در ارتباطات و دیدارهایی که با مجموعه‌های داخل و خارج از کشور داریم و اهداف و مأموریت‌های دانشگاه را تشریح می‌کنیم آن‌ها مجذوب این مدل دانشگاهی می‌شوند که پیروان مذاهب کنار هم دیگر زندگی می‌کنند و آن را تحسین می‌کنند که این از ابتکارات مقام معظم رهبری است.


مختاری با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی در این جهت خیلی می‌تواند کمک کند، گفت: انتظار ما هم از بسیج دانشجویی همین است و تابه‌حال نیز تعامل خوبی وجود داشته است. ما نیز بسیج را از خودمان می‌دانیم و خود را در خدمت بسیج و هر نوع خدمت و کمک به بسیج را افتخاری برای خود می‌دانیم و امیدواریم این روحیه بسیجی و انقلابی همواره بر دانشگاه‌های ما حاکم باشد.



 در ادامه این نشست مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌های آینده خود پرداختند و پس‌ازآن نیز حمید بالایی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ نیز ضمن قدردانی از تعامل خوب مجموعه دانشگاه مذاهب اسلامی با بسیج دانشجویی، حضور ریاست دانشگاه در این مراسم را نشان از اهتمام و توجه ایشان به مجموعه بسیج دانشجویی و نشان از جایگاه بسیج  و قابل‌تقدیر عنوان کرد.


 وی همچنین در خصوص انتظارات مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی به‌ویژه درزمینه تمدن‌سازی و تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی نیز باید تمام توان و نیروی خود را برای ایجاد یک گفتمان واحد منبعث از اسلام برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی قرار دهد.


در پایان این مراسم ضمن تقدیر از  فعالیت‌ها و زحمات علی‌رضا یاراحمدی حکم مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی به مهدی هاشم‌زاده اعطاء شد.


انتهای پیام/4107/4108/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج دانشجویی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته