دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1403 - 10:16

پورمحمدی: ملت امروز را به بهترین روز تاریخ تبدیل کنند

پورمحمدی: ملت امروز را به بهترین روز تاریخ تبدیل کنند
کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امیدوار هستیم که ملت ما با انتخاب خوب و مشارکت بالا ان‌شاءالله امروز را به بهترین روز تاریخ تبدیل کنند.
کد خبر : 919311

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در حسینیه ارشاد رأی خود را به صندوق اخذ رأی انداخت.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی پس از شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز روز ملت ایران و روز پیروزی ملت انقلابی، وفادار و خوش بین به آینده کشور است. ما تلاش خود را می کنیم. من و دیگر نامزدها تا به امروز تلاش کردیم و امیدوار هستیم که ملت ما با انتخاب خوب و مشارکت بالا ان‌شاءالله امروز را به بهترین روز تاریخ تبدیل کنند.

وی در ادامه گفت: خیلی از افراد هنوز تردید دارند. برخی از افراد می‌خواهند بیایند و در انتخابات شرکت کنند اما هنوز تصمیم نگرفتند. من صادقانه با مردم حرف زده و راهکارها و مشکلات را گفتم. این طلبه خدمتگزار شما در گذشته بخش بزرگی از تجربه ها را پشت سر گذاشته و امروز اگر ادعا می کند، یک پیشینه که بتوان گواه دهد وجود دارد.

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، تصریح کرد: به من گفتید که شما را نمی شناختیم. حالا که شناختید. به من گفتید آیا می توانی یا نه؟ گفتم که گذشته ها باید شهادت دهد. حالا به من می‌گویید اگر به تو رای دهیم آیا رای ما خراب نمی شود؟ خیر. نظرسنجی ها نشان داده است که بخش بزرگی از مردم هنوز انتخاب نکردند و برخی تردید دارند که بیایند. من معتقدم که اگر شما بیایید و من را قبول کردید که توانایی دارم مطمئنا برگ جدیدی در تاریخ ایران رقم می خورد. من مطمئن هستم در خدمت شما آینده روشن تری خواهیم داشت. طرفیت کشور بسیار بالاست. ما نیاز به معجزه زمینی شما مردم یعنی اعتماد و حضور شما داریم.

وی افزود: بنده از همه ظرفیت ها استفاده خواهم کرد. درست است که اصولگرای تحول خواه هستم اما تحول خواهی بر اساس عدل و علم. تمام مناظرات و گفت وگوهای من را شنیدید. بنده از تمام ظرفیت‌ها، بازیکن های خوب و ستاره ها استفاده خواهم کرد. البته باید مربی خوبی باشیم. هیچوقت زمین بازی را نباید به بازیکن تحویل بدهیم. جسارت برخورد در این دنیای پر آشوب را باید داشته باشیم.

پورمحمدی تصریح کرد: امروز کشور نیازمند تصمیمات سخت است باید جسارت تصمیم سخت را داشته باشیم. اگر به ملت فکر کرده و تصمیم سخت بگیریم ملت با ما همکاری خواهد کرد. من مطمئنم این ملت مانند گذشته پیروز خواهد شد. امروز روز شماست. درود بر شما و شهیدان ما. درود بر امام ما و امام حرم و همه پیشتازان انقلاب. پیروز باد اسلام، پیروز باد ایران و پیروز باد انقلاب اسلامی.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته