دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1403 - 00:01
مقتدایی در گفت‌وگو با آنا:

مشارکت مردم در انتخابات اقتدار و عزت نظام را نشان داد

مشارکت مردم در انتخابات اقتدار و عزت نظام را نشان داد
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم علی‌رغم تبلیغات معاندان، بسیار پرشور برگزار شد و این نشان‌دهنده اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر : 919543

عباس مقتدایی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‎‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1403 گفت: انتخابات روز جمعه هشتم تیر ماه نشان داد که مردم خواستار پیشرفت، استقلال، توسعه و ادامه مردم‌سالاری دینی هستند و نقشه دشمنان و معاندان را که درصدد از بین بردن استقلال، آزادی و عزت ایرانیان بوده را خنثی کردند. 

وی افزود: معاندان تلاش بسیاری کردند تا مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی دلسرد کنند ولی حضور گسترده پای صندوق‌های رأی اثبات کرد، با وجود مشکلات اقتصادی، تهدیدها و تحریم‌ها مردم به حمایت از این نظام رأی خواهند داد و در اصل آرایی که مردم به صندوق‌ها ریخته‌اند پیش از آنکه رأی به شخص باشد رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه قهر با صندوق‌های رأی به شکست انجامیده و  دیگر نتیجه نمی‌دهد، گفت: شاهد بودیم آنهایی که با صندوق‌های رأی قهر کرده بودند پای صندوق‌ها آمدند و به این واقعیت پی برده‌اند برای حل مشکلات کشور باید در انتخابات مشارکت داشت و مطالبات را از طریق صندوق پیگیری کرد و لذا مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصبانیت و خشم دشمنان و معاندان را به همراه داشته ولی در مقابل مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد شد.

مقتدایی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات پرشور، موجب عزت و اقتدار ایران بوده و آبروی نظام جمهوری اسلامی را حفظ خواهد کرد و مردم برای عمل به خواسته و مطالبه ولی فقیه خود به وظیفه دینی و ملی خود به خوبی عمل کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برخاسته از خواست و اراده مردم است، تأکید کرد: سرمایه‌های اجتماعی این نظام همان کسانی هستند که در سختی و خوشی‌ها پشتیبان آن بوده‌اند و لحظه‌ای حمایت از جمهوری اسلامی را رها نکرده‌اند؛ دولت جدید باید قدر این سرمایه‌های اجتماعی را بداند و بهترین و مطلوب‌ترین خدمات را به ملت ایران ارائه دهد.

مقتدایی گفت: برگزاری انتخابات در مهلت 50 روز کاری سخت و دشوار است ولی دولت سیزدهم در فقدان رئیس جمهور شهید به خوبی این کار را انجام داد و شاهد بودیم انتخاباتی سالم، رقابتی و پرشور برگزار شد و امیدوارم که در مرحله دوم انتخابات هم این رویه ادامه یابد.

وی با بیان اینکه اهمیت حضور در دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری درباره مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در بعضی حوزه‌ها تأکید کرده‌اند، مکمل دور اول است؛ مردم باید برای تکمیل گامی که برداشته‌اند در دور دوم هم مشارکت داشته باشند تا پرونده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به کل بسته شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران نباید از اهمیت دور دوم انتخابات غفلت کنند و دشمن تلاش بسیاری دارد همان پروژه شوم و اهداف کثیف خود را پیش ببرد و لذا ما باید هوشیار و هوشمندانه رفتار کنیم و با مشارکت حداکثری از میان دو نامزد باقی‌مانده، اصلح‌ترین را انتخاب کنیم تا به تعبیر مقام معظم رهبری چهار سال بعدی چهار سالی خوب و مملو از دستاوردهای درخشان برای ملت ایران رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته