دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آیین اعطای دومین نشان عالی دانش در آموزش عالی:

منادی: آموزش عالی به عنوان بخشی از زنجیره تامین شناخته می‌شود

منادی: آموزش عالی به عنوان بخشی از زنجیره تامین شناخته می‌شود
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس به آموزش عالی اهمیت می‌دهد و اقدامات مهمی در این زمینه انجام داده است، تلاش کرده‌ایم که آموزش عالی به عنوان بخشی از زنجیره تامین شناخته شود.
کد خبر : 918725

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صبح امروز (دوشنبه، ۴ تیر ۱۴۰۳) در آیین اعطای دومین نشان عالی دانش در آموزش عالی به ۱۱ چهره دارای مرجعیت علمی، اظهار کرد: مجلس در کمیسیون آموزش کار‌های مهمی انجام داده است. علم و آموزش لوکوموتیو قطار توسعه ایران است.

وی افزود: مجلس توجه ویژه‌ای به جایگاه آموزش در زنجیره تامین دارد. اعتقاد داریم چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضو‌ها را نماند قرار. یکی از اقدامات مجلس این بود که آموزش را یکپارچه می‌بینیم. در این راستا، بیش‌تر کودکان ۳ تا ۶ ساله تحت نظارت بهزیستی بودند؛ اما امروز یکپارچه شده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: مجلس به آموزش عالی اهمیت می‌دهد و اقدامات مهمی در این زمینه انجام داده است، تلاش کرده‌ایم که آموزش عالی به عنوان بخشی از زنجیره تامین شناخته شود.

منادی تصریح کرد: قانون جهش تولید دانش بنیان در ۲۰ ماده آخری مصوبه مجلس برای خدمت به آموزش است. ۱۷۵۷ سال پیش ایران دانشگاه داشته است. ایرانیان اولین مبدع آموزش عالی در جهان هستند که جای افتخار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته