دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 12:40
در گفت‌وگو با آنا؛

بیانی: تکلیف مدیرعامل و سرمربی مشخص نیست، یک عده قهرمانی آسیا می‌خواهند!/ استقلال فصل بعد باید هجومی بازی کند

بیانی: تکلیف مدیرعامل و سرمربی مشخص نیست، یک عده قهرمانی آسیا می‌خواهند!  استقلال فصل بعد باید هجومی بازی کند
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: برایم جای تعجب است وقتی تکلیف مدیرعامل و سرمربی مشخص نیست چطور یک عده قهرمانی آسیا را از استقلال می‌خواهند.
کد خبر : 917925

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال که بلاتکلیفی در انتخاب و یا ادامه همکاری کادر فنی را شاهد هستیم اظهار کرد: همیشه استقلال این مشکلات را داشته، در سالهای قبل هم این مسائل بوده، حالا که زمان داشتند نمی دانم چرا این اتفاقات رخ داده است. در درجه اول باید مدیرعامل انتخاب شود تا مشکلات حل شود. من هم می دانم هواداران از این شرایط نگران هستند و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مدیریت و کادر فنی هر چه سریعتر مشخص شود.

وی افزود: اول باید سرمربی مشخص شود تا بازیکن در نقل و انتقالات انتخاب شود. خود من هم نمی دانم چرا اینقدر بازیکنان در این شرایط بازار گرمی می کنند. وضعیت مدیرعامل باشگاه مشخص نیست، تیم سرمربی ندارد ولی بازیکنان در این بازار بازارگرمی کنند. این برای خود من خیلی عجیب است.

کاپیتان سابق استقلال با اشاره به از دست رفتن زمان تاکید کرد: تصمیم گیرنده هلدینگ خلیج فارس است ولی امسال که زمان داشتیم در حال از دست دادن آن هستیم. در این شرایط باید زودتر تکلیف کادر فنی و مدیریتی باشگاه مشخص شود.

بیانی در خصوص اینکه اگر نکونام در استقلال ماندنی شد چه توصیه ای به وی برای فصل آینده دارد گفت: توصیه من به نکونام این است که بازیکنانی را جذب کند که استقلال یک فوتبال رو به جلو، هجومی  و هماهنگ را ارائه کند. اینکه بازی ها را یک بر صفر ببریم و دفاع کنیم مورد پسند هوادار استقلال نیست. استقلال همیشه تیمی بوده که برتری تاکتیکی اش مقابل رقبا به چشم می آمده و هواداران استقلال چنین تیمی را می خواهند. به نظر من استقلال اول باید به فکر لیگ باشد و بعد از آن به مسابقات لیگ نخبگان آسیا فکر کند. من این روزها می بینم تیم هنوز مدیرعامل و مربی ندارد اما یک عده به فکر قهرمانی آسیا هستند! همه چیز باید پله پله پیش برود نه اینکه سطح توقع را بالا برد. آن هم در شرایطی که الان صعود کردن از مرحله گروهی هم برای تیم های ایرانی سخت شده است.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر وی برای حضور پرقدرت در لیگ و آسیا استقلال چقدر نیاز به تغییرات در بازیکنان دارد گفت: استقلال بازیکن بزرگ می خواهد. بازیکنی که تاثیر گذار باشد و جریان بازی را عوض کند. همین بازیکنان خارجی امسال نفرات تاثیر گذاری بودند. با این ارقامی که من می شنوم اگر باشگاه استقلال نتوانست بازیکن داخلی خوب بگیرد بهتر است سراغ بازیکنان کشور برزیل و ازبکستان برود. من چند سال در قطر بازی کردم و می دانم بازیکنان این کشورها با ارقام مناسب راهی ایران می شوند و از بازیکنان داخلی هم بهتر هستند و هم ارزانتر. به شرطی که باشگاه وقت را بیشتر از این از دست ندهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته