دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام جزئیات بازدید تاج از ورزشگاه تختی/ برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پیر تهران+فیلم

اعلام جزئیات بازدید تاج از ورزشگاه تختی  برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پیر تهران+فیلم
رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ورزشگاه میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بازدید کردند.
کد خبر : 919059

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج با حضور در ورزشگاه تختی آخرین وضعیت این ورزشگاه را که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس خواهد بود مورد بررسی قرار داد.

ناتوانی شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری در بازسازی ورزشگاه آزادی پس از بالغ بر ۲ سال از زمان شروع پروژه باعث شده تا ورزشگاه تختی میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس باشد. مهدی تاج که دغدغه‌های جدی برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی دارد، اظهار کرد: من دو تا سؤال در مورد نور ورزشگاه دارم. نور ورزشگاه هزار و پانصد لوکس است؟ امکان تقویت نور‌های پروژکتور‌ها وجود دارد؟ اگر چنین است باید روی پروژکتور‌ها نور اضافه شود تا شرایط برگزاری موجود شود.

وی ادامه داد: موضوع بعدی در مورد میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی است، چون قرار شده تا این ورزشگاه به غیر از بازی دو تیم با هم و چند بازی دیگر، در طول فصل میزبان بازی‌های این دو تبم باشد. ضعف‌های چمن تا شروع لیگ برطرف شود. موضوع ورودی بانوان هم وجود دارد چون از الزامات است. جداسازی لاین و سکوهای بانوان هم انجام و تمامی امکانات به آنها داده شود.

در ادامه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: اتصال به تابلو برق انجام نشده که کار خاصی نیست و اجرایی می‌شود. صندلی‌ها، VIP و سیستم صوتی ورزشگاه آماده شده، پیمانکار چمن امروز مشخص شده و قول داده چمن ورزشگاه تا یک ماه آینده آماده شود. موضوع اصلی ما گیت‌های ورودی ورزشگاه است که نیاز به جلسه دارد ولی ساختار آن آماده شده است. شرکت مربوطه بلیت فروشی باید با ما جلسه بگذارد تا وضعیت گیت‌ها مشخص شود. جایگاه‌های نصب دوربین و اتاق VAR هم باید مسئولان مربوطه بیایند و آنها مشخص کنند چگونه باشد.

بازدید از رختکن‌های ورزشگاه تختی نیز در برنامه رئیس فدراسیون و هیئت همراه بود.

مهدی تاج در مورد جایگاه بانوان در ورزشگاه تختی گفت: لاین ورودی بانوان و مسیر رفت و آمد آنها مشخص شده است. پارکینگ کمی در نظر گرفته شده که باید فضا بیشتر شود. 6 هزار صندلی برای بانوان در نظر گرفته شده که با توجه به افزایش علاقه آنها برای حضور در ورزشگاه است. 

وی در مورد جلسه VAR با حضور وزیر ورزش گفت: در حال رفتن به آن جلسه هستیم. 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه اینترنت ورزشگاه تختی ضعیف است و به مسئولان ورزشگاه اعلام شده، تصریح کرد: اینترنت باید پر سرعت باشد و جایگاه عالی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است. باید مشکل میکسدزون ورزشگاه هم حل شود. همه این‌ها جزء وظایف باشگاه است ولی چون وضعیت سرمربی و بازیکنان را دارند، ما خودمان سر و سامان داده‌ایم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب