دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1403 - 14:59
ورزش در آینه انتخابات ریاست جمهوری؛

سیدعلی: امیدوارم رئیس جمهور آینده فارغ از جناح ها به ورزش نگاه ویژه ای داشته باشد+ فیلم

سیدعلی: امیدوارم رئیس جمهور آینده فارغ از جناح ها به ورزش نگاه ویژه ای داشته باشد+ فیلم
داور بازنشسته فوتبال گفت: امیدوارم که رئیس جمهور آینده کشورمان فارغ از اینکه از هر جناح و گروهی است، نظر مثبتی به حوزه ورزش داشته باشد.
کد خبر : 918546

مهدی سید علی در گقت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا درمورد انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و انتظارات جامعه ورزش از دولت آینده گفت: هشتم تیرماه روز مهمی برای آینده کشورمان مخصوصا برای افرادی که در حوزه ورزش فعالیت دارند، است. بسیار مهم است که فردی که سکاندار سیستم اجرایی کشور می شود و نفر اول اجرایی کشور است نظر مثبتی نسبت به ورزش داشته باشد. این درکنار بحث اقتصادی است که همه مردم کشور را درگیر می کند. امیدوارم رئیس جمهوری که توسط مردم پای صندوق های رأی انتخاب می شود نگاه ویژه ای به مقوله ورزش داشته باشد.

وی تأکید کرد: ما در هیچ موضوعی در دنیا نمی توانیم ببینیم که پرچم یک کشور با کمترین هزینه در حوزه ورزش به اهتزاز در آید. امیدوارم که رئیس جمهور آینده کشورمان فارغ از اینکه از هر جناح و گروهی است، نظر مثبتی به حوزه ورزش داشته باشد.

این داور بازنشسته فوتبال تاکید کرد: مهم ترین نکته در موضوع داوری بحث سلامت داوری است. باتوجه به اینکه نهادهای قضایی کشور با فساد در حوزه فوتبال به جد برخورد می کنند، امیدوارم که ادامه دار باشد این موضوع در عین حال ورود سخت افزار مناسب برای اینکه داوران بتوانند بهتر قضاوت کنند و حق را به حق دار بدهند، بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته