دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1403 - 08:15
در گفت وگو با آنا؛

ملی پوش پاراتیراندازی: رکوردها و مدال من نادیده گرفته شد/ حس کردم تلاش هایم بی فایده است

ملی پوش پاراتیراندازی: رکوردها و مدال من نادیده گرفته شد  حس کردم تلاش هایم بی فایده است
ملی پوش پاراتیراندازی گفت: من رکوردها و مدال های خوبی دارم اما همه این ها نادیده گرفته شده است.
کد خبر : 918720

فائزه احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص انتشار تصویر مربوط به فروش سلاحش در صفحه اینستاگرام خود و ترک اردوی تیم ملی گفت: در روز پنجم اردو متوجه شدم که در لیست اعزامی ها نیستم و همان روز کناره گیری کردم و تصمیم گرفتم سلاح خود را بفروشم. بنده هم رکورد های بسیار خوب و هم طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را در کارنامه خود دارم ولی تمامی آنها نادیده گرفته شد. نکته مثبتی که در موردم وجود داشت این بود که من جوان ترین عضو تیم بودم اما متوجه شدم ظاهرا تلاش هایم بی فایده است و تصمیم گرفتم اردو را ترک کنم.

احمدی ادامه داد: خواستم سلاح خود را بفروشم اما طی صحبت هایی که با سلگی مدیر فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک داشتم از من خواست صبر کنم و ادامه دهم و باتوجه به صحبت ها منصرف شدم.

این ورزشکار تاکید کرد: این مدت را استراحت خواهم کرد و از اواخر تابستان تمریناتم را دوباره شروع خواهم کرد. طبیعتا قبل از اردو اسامی اعزامی ها گفته می شود اما برای ما اینگونه نبود. در هر ماده دو نفر باید اعزام شوند اما در ماده تپانچه بادی 10 متر بانوان ما سه نفر بودیم. همانطور که کادر فنی بعدا نیز اعلام کرد انتخاب سخت بوده است. در هر حال بنده جزو اعزامی ها نیستم و دو هم تیمی بنده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پارالمپیک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته