دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاج:امیدوارم فردا قرعه خوبی نصیب تیم ملی شود/اعزام به برخی کشور‌ها با پرواز چارتر از عهده ما خارج است+فیلم

تاج:امیدوارم فردا قرعه خوبی نصیب تیم ملی شود اعزام به برخی کشور‌ها با پرواز چارتر از عهده ما خارج است+فیلم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم در قرعه کشی فردا قرعه خوبی نصیب تیم ملی شود.
کد خبر : 919066

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی تهران در خصوص اینکه باشگاه ها دیگر نمی توانند با فدراسیون ارتباط شفاهی داشته باشند اظهار کرد: دو بخشنامه اعلام کردیم، هیچکس از اعضای فدراسیون حق مشاوره و عقد قرارداد با باشگاه ها را ندارد و کمیته اخلاق هم مسئول اجرای این بخشنامه است. دولت هوشمند همه مسائل را به صورت اتوماسیون آورده است. تمام مسائل باید به صورت مکتوب در اتوماسیون ثبت شود. حتی اگر باشگاهی قراردادی امضا می کند باید به صورت متوب ارائه کند. در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم شرایط همین است.

وی در خصوص قرعه کشی مسابقات جام جهانی گفت: امیدوارم قرعه خوبی نصیب تیم ملی شود ولی فکر می کنم با شرایط جدول همه تیم ها قوی هستند و هیچ تیمی ساده است. آقای قلعه نویی مباحثی روی اعزام تیم دارند که همه آن در اختیار ما نیست. مثلا هیچ هواپیمایی نتوانستیم برای هنگ کنگ پیدا کنیم که به صورت چارتر تیم را ببرد. دولت هم باید در این زمینه کمک کند. احتمال می دهیم که در بازی های آینده این مسیرهای پروازی را داشته باشیم. کشور باید تلاش کند این اتفاق رخ بدهد.

رئیس فدراسیون در خصوص تشکر طارمی از وی گفت: من هم تشکر می کنم ولی واقعا کار خاص و ویژه ای را برای تیم ملی نکردیم. آنها فقط شرایط فدراسیون را درک کرده اند که تمام بضاعتمان را وسط گذاشته ایم. همین الان هم چند پاداش به اعضای تیم ملی بدهکار هستیم. 

تاج در خصوص پرونده فساد در فوتبال گفت: سخنگوی قوه قضاییه در این زمینه امروز صحبت کرده است. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته