دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 13:00

موسوی: سرِ مالکان جدید استقلال به دلیل مسائل نفتی شلوغ است!/ زمان از دست برود تیم وسط فصل به مشکل می‌خورد

موسوی: سرِ مالکان جدید استقلال به دلیل مسائل نفتی شلوغ است!  زمان از دست برود تیم وسط فصل به مشکل می‌خورد
بازیکن سابق استقلال گفت: باید زودتر تکلیف کادر فنی تیم مشخص شود تا اقدامات مورد نظر برای آغاز فصل اجرایی شود.
کد خبر : 917649

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اینکه هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال وضعیت کادر فنی این تیم را مشخص نکرده است، اظهار کرد: دوستان هلدینگ خلیج فارس در نفت و گاز تبحر دارند، اما در زمینه باشگاه‌داری نیاز به کارشناس است تا بتواند مشکلات باشگاه را حل کند. استقلال مدیری فوتبالی می خواهد که با آگاهی از اهمیت شرایط تیم در نیم فصل برای انتخاب سرمربی زمان را از دست ندهد و نسبت به جذب بازیکنان مورد نیاز کادرفنی هم اقدام کند.  

هلدینگ خلیج فارس خیلی سرش شلوغ است!

وی ادامه داد: اگر انتخاب سرمربی به موقع نباشد و در زمینه جذب بازیکنان هم فرصت از دست برود، استقلال استارت قوی و مورد نیاز را برای فصل جدید نمی‌زند و در میانه و انتهای فصل به مشکل می‌خورد، چون امتیاز‌های مهم در ابتدای فصل از دست رفته و امکان جبران وجود ندارد تا تیم به قهرمانی برسد. هلدینگ خلیج فارس به خاطر مسائل نفتی و گازی خیلی سرش شلوغ است ولی نیاز به کادر مدیریتی خوبی از جنس فوتبال و استقلال است تا در مورد نیاز‌های تیم بهترین تصمیم‌گیری شود. مشغله اصلی هلدینگ مسائل فوتبالی نیست، اما می‌توان با انتصاب مدیران ورزشی برای باشگاه استقلال برای رسیدگی به امور مشکلی ایجاد نشود.

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: اگر مسئولان هلدینگ، گزینه خارجی برای هدایت تیم دارند، باید سرمربی با کلاس و سطح بالایی باشد که بتواند به تیم کمک کند. اگر هم گزینه خارجی مدنظر نیست و می‌خواهند با کادرفنی ایرانی به کار خود ادامه دهند، کادری که فصل گذشته نایب قهرمان شد با توجه به شناختی که نسبت به تیم دارد و می‌داند کمبود‌های تیم چیست، بهترین گزینه است. باید زودتر تکلیف کادرفنی مشخص شود تا اقدامات مورد نظر برای شروع فصل اجرایی شود.

کادر فنی استقلال باید هر چه سریعتر مشخص شود

وی افزود: اولویت هلدینگ استقلال نیست و نیاز به ایجاد کارگروهی است که اجازه ندهد تا پیش از این زمان از دست نرود. اینکه وضعیت مالی هلدینگ خوب است دلیلی نمی‌شود که زمان از دست برود. پول باید به موقع خرج شود تا به کار تیم و باشگاه بیاید. اگر در زمان مناسب پول هزینه نشود، هر چه قدر هم پول در زمانی که مشکلات ایجاد شود، خرج کنند کمکی که باید به تیم نخواهد کرد. پولی که باید در پیش فصل و زمان مناسب هزینه نشود در زمان نامناسب افاقه‌ای نخواهد کرد و به نوعی پول دور ریختن است. کادرفنی باید هر چه زودتر مشخص شود و بازیکنانی که می‌توانند تیم را تقویت کنند هم جذب شوند، تا پیش فصل با قدرت آغاز شود و استقلال در طول فصل به مشکل حادی نمی‌خورد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته