دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

همدانی:استقلال در ۱۰ سال اخیر فقط در حاشیه بوده است/ تا همین جا هم زمان زیادی از دست رفته است

همدانی:استقلال در ۱۰ سال اخیر فقط در حاشیه بوده است  تا همین جا هم زمان زیادی از دست رفته است
بازیکن سابق استقلال گفت: شرایط پیش فصل بسیار حساس بوده و تا همین جا هم، هلدینگ زمان را از دست داده است.
کد خبر : 917926

حمیدرضا نقیبی_ ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه تکلیف مدیرعامل و سرمربی استقلال مشخص نشده، اظهار کرد: استقلال چندین سال است که اسیر یک‌سری سوءمدیریت‌هایی شده و ثبات مدیریتی در باشگاه وجود ندارد. منهای یکی دو نفر از مدیران باشگاه، بقیه در شرایطی نبودند که در حد و اندازه باشگاه پر آوازه استقلال باشند. برای همین استقلال در ۱۰ سال گذشته در حاشیه بوده است. در تمامی این سال‌ها چیزی که از استقلال به خاطر داریم، حاشیه و حاشیه و حاشیه بوده است. دود آتش این حاشیه‌ها به چشم هواداران رفته و نارضایتی برای آنها به همراه داشته است.

هلدینگ از مدیران زبده استفاده کند

وی ادامه داد: امسال با توجه به اینکه هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه شده، شرایط ویژه‌ای شکل گرفته و انتظار هم از تیم بالا رفته است تا اتفاقات خوبی بیفتد. با توجه به اتفاقاتی که افتاده هلدینگ می‌تواند از مدیران کاربلد و زبده در مدیریت باشگاه استقلال استفاده کند. مدیران توانمندی که بتوانند در ساختارسازی باشگاه نقش ویژه‌ای داشته باشند. کمیته‌ها و دپارتمان‌هایی که شرح وظایف در آنها مشخص می‌شود. ایمان دارم که احمد شهریاری می‌تواند با توجه به توانایی‌های مدیریتی که دارد و نماینده هلدینگ در باشگاه استقلال است، کار‌های بزرگی را شکل دهد. شهریاری می‌تواند انتخاب‌های بسیار خوبی را برای باشگاه شکل دهد و مدیرانی را منصوب کند که می‌توانند برای استقلال کار‌های بزرگی کنند.

شهریاری احساس مسئولیت بسیار زیادی خواهد کرد

بازیکن سابق استقلال افزود: باید هلدینگ هر چه سریع‌تر تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهد، چون شرایط پیش فصل بسیار حساس بوده و تا همین جا هم، هلدینگ زمان را از دست داده، تیمی که خوب بسته و سازماندهی می‌شود و می‌تواند برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد، همچنین یارگیری قدرتمندی انجام می‌دهد، ۱۲ امتیاز از سایر رقبا جلوتر است. پیش فصل برای فصلی که در پیش است بسیار اهمیت دارد. الان مدیریت و هیئت مدیره باشگاه، مدیریت‌هایی که در لایه‌های مختلف منصوب می‌شوند هنوز مشخص نیست. شرایط کادرفنی و بازیکنان معلوم نشده و طرفداران نگران هستند که حق هم دارند. دوست دارند هر چه زودتر تکلیف مشخص شود، اگر چه اعتقاد من این است که آقای شهریاری تدابیر لازم را اندیشیده‌اند. شاید ترجیح بر این است که در سکوت خبری کار‌ها را پیش ببرند. مطمئن هستم که بی‌خیال ننشسته‌اند و بی‌توجه به چنین موضوع مهمی نیستند. قطعاً احساس مسئولیت بسیار زیادی خواهد کرد. آنها علاقه زیادی هم به استقلال دارند و از دوستداران تیم هستند.

مجموعه استقلال یک زنجیره به هم متصل است

همدانی خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر نماینده هلدینگ در باشگاه استقلال، خبر‌های خوشی را به هواداران بدهند تا نگرانی‌ها برطرف شود. در مورد کادرفنی تیم و بازیکنان هم، استراتژی مدیریتی باشگاه مشخص می‌کند که سرمربی تیم چه کسی باشد، کادرفنی تقویت شود یا نشود و همچنین در خصوص بازیکنان چه اتفاقی بیفتد که بر اساس سلسله مراتب است و وقتی مدیریت تشخیص داد سرمربی چه کسب باشد، متعاقباً از سوی سرمربی در مورد کادرفنی و همچنین بازیکنان تصمیم‌گیری می‌شود و مدیریت باشگاه هم به نتیجه لازم خواهد رسید. مالکیت باشگاه قطعاَ تصمیماتی دارد که برای حوزه مدیریت تصمیم می‌گیرد و قطعاً سیاست‌های مدونی را تدوین خواهند کرد. باید فرصت داد تا بهترین تصمیم‌گیری شود و نتیجه که مشخص شد، آن وقت می‌تواند در مورد این تصمیم‌گیری‌ها نظر داد. مجموعه استقلال یک زنجیره به هم متصل است و باید حرکت زنجیرواری صورت گیرد تا باشگاه استقلال در همه زمینه‌ها موفق باشد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته