دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دلایلی که کار سرمربی استقلال را در فصل جدید سخت می کند/ تنها راه نکونام، تغییر سبک بازی استقلال

دلایلی که کار سرمربی استقلال را در فصل جدید سخت می کند  تنها راه نکونام، تغییر سبک بازی استقلال
نکونام فصل گذشته در حالی سرمربی استقلال شد که مورد وثوق اکثر هواداران تیم بود اما او برای فصل پیش رو کار سختی در پیش دارد.
کد خبر : 919183

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شواهد و قرائن نشان می‌دهد که جواد  نکونام در فصل جدید هم در استقلال  ماندنی است و او حالا در تدارک تیمی است که فصل آتی کمتر نقطه ضعف داشته باشد.

باید پذیرفت که این بار شرایط کمی  نسبت به فصل گذشته فرق کرده و بخشی از هواداران استقلال خواستار حضور مربی خارجی  بودند و این مساله بعد از نایب قهرمانی استقلال در لیگ قبلی کاملا نمایان شد. این مسئله باعث می‌شود تا فشار بیشتری روی سرمربی استقلال باشد و البته او با توجه به حضور این تیم در لیگ  نخبگان آسیا چاره‌ای ندارد جز آنکه سبک بازی این تیم را هم در ایران و آسیا تغییر بدهد. او باید در نقل و انتقالات به فکر بازی های لیگ نخبگان باشد زیرا در صورت عدم نتیجه گیری در آن دیدارها هواداران استقلال به نوع تیم بستن این مربی یا هر مربی دیگری اعتراض کرده و این حرف را پیش می کشند که چرا تیم بهتری بسته نشد؟

استقلال فصل گذشته در مجموع خوب نتیجه گرفت و تا دقیقه 86 مسابقات هفته آخر هم قهرمان لیگ بود هرچند که روی مدل بازی این تیم انتقاداتی به  نکونام وارد شد. با تمام این اوصاف به جرات می‌توان گفت او تا هفته آخر از روی سکو‌ها حیا کن رها کن نشنید در حالی که به فرض مثال یحیی گل محمدی در یکی دو بازی و در حالی که فصل قبل از آن پرسپولیس و قهرمان کرده بود، چنین شعاری را از سوی هواداران پرسپولیس شنید. 

با توجه به قهرمان نشدن استقلال و البته قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، نکونام حتماً می‌داند که صبر و حوصله هواداران استقلال کم شده و او باید تیمش را با شرایط بهتری وارد مسابقات کند. در این راه اولین گام می‌تواند حضور پرقدرت استقلال در فصل نقل و انتقالات باشد و البته اینکه نکونام برخلاف فصل گذشته نباید با مدیران باشگاه زاویه پیدا کند.

یحیی گل محمدی هم در پرسپولیس معمولا با مدیران مشکل داشت و وقتی با چهارمین و پنجمین مدیر هم اختلاف پیدا کرد دیگر کمتر هواداری حق را به او داد. نکونام با علی خطیر اختلافات شدیدی داشت که دود آن به چشم استقلال رفت و حالا چاره‌ای جز تعامل با مدیران جدید ندارد هرچند که وظیفه مدیران هلدینگ خلیج فارس است که یک گزینه مناسب را برای مدیرعاملی استقلال در نظر بگیرند. کسی که هم با کادر فنی تعامل داشته باشد و هم بتواند از حق استقلال به خوبی دفاع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته