دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک شمس آذر در گفت‌وگو با آنا:

جانشین مدیرعامل تا ۴۸ ساعت آینده معرفی می‌شود/ بازیکنی به تیم‌های مطرح نمی‌دهیم، دقیقی برای جدایی انصراف کتبی بدهد

جانشین مدیرعامل تا ۴۸ ساعت آینده معرفی می‌شود  بازیکنی به تیم‌های مطرح نمی‌دهیم، دقیقی برای جدایی انصراف کتبی بدهد
رئیس هیئت مدیره شمس آذر گفت: اظهارنظر صریح و قصاص قبل از جنایت صحیح نیست، تا ۴۸ ساعت آینده جانشین مدیرعامل را معرفی می‌کنیم تا کار تیم لنگ نماند.  
کد خبر : 918994

مهرزاد نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برنامه‌های شمس آذر قزوین برای فصل بعدی فوتبال ایران اظهار کرد: صددرصد کار ما در مسابقات باشگاهی فوتبال ایران ادامه خواهد داشت. به احتمال زیاد سعید دقیقی در تیم ما باقی می‌ماند، چون گزینه اول، دوم و سوم ماست. مگر اینکه انصراف کتبی خود را از سرمربیگری تیم اعلام کند و آن وقت ما روی گزینه دیگری خواهیم رفت. در حال رایزنی با دقیقی هستیم و سعی می‌کنیم تا آخر هفته تکلیف سرمربی تیم را برای فصل بعد تعیین کنیم.

سطح توقع طرفداران ما بالا رفته

مالک باشگاه شمس آذر در مورد اینکه در بخش نقل و انتقالات چه اتفاقی برای تیم رخ خواهد داد، گفت: قرارداد همه بازیکنان تیم دو ساله است و به صورت خودکار برای فصل بعد تمدید شده است. مشکل خاصی نیست و فصل قبل هم رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی را با موافقت سرمربی تیم به تراکتور و سپاهان دادیم. پیشنهاد غیررسمی از تیم‌های لیگ برتری برای بازیکنان ما آمده، اما قصد واگذاری بازیکنان تیم را نداریم. یکی دو بازیکن هم جذب خواهیم کرد، چون سطح توقع طرفداران ما بالا رفته و نمی‌خواهیم نسبت به فصل قبل افت کنیم. باید حداقل یک رده در جدول بالاتر برویم. درست است که یک تیم خصوصی است و بودجه‌ای محدود داریم که یکی از راه‌های درآمدزایی فروش بازیکنان و جایگزینی از تیم‌های آکادمی است، اما فعلاً قصد فروش نداریم، چون تیم به همه مهره‌های خود نیاز دارد.

بحث فرهنگی برای ما خیلی اهمیت دارد 

نجفیان خاطرنشان کرد: دقیقاً حضور ذهن ندارم که برای کدام بازیکنان پیشنهاد آمده، اما تیم‌های مطرح و مدعی لیگ برتر خواهان چند بازیکن تیم شده‌اند که جواب ما منفی است. نمی‌خواهیم روی فروش بازیکنان تمرکز کنیم. سعید دقیقی عامل پرورش بازیکنان تیم است و هیچ کدام ستاره نبودند. آنها را از لیگ‌های دسته یک و دو آورده و برای تیم ساخته است. وظیفه بازیکنان ماست که سهم خود را به تیم ادا کنند و باید به پیراهن تیم و استان قزوین عرق داشته باشند، چون عامل شهرت آنها شده است. شمس آذر باعث شده تا این بازیکنان شهرت پیدا کنند و تیم‌های نامدار لیگ برتر پیشنهاد جذب‌شان را بدهند. بحث فرهنگی برای ما خیلی اهمیت دارد و سعی می‌کنیم رابطه خود را با مهره‌هایی که به تیم عرق ندارند، قطع کنیم. وفاداری یکی از مولفه‌های باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر است.  

لیست دقیقی مشخص است

رئیس هیئت مدیره شمس آذر در مورد اینکه سعید دقیقی لیستی برای خرید بازیکنان به باشگاه ارائه نکرده، تصریح کرد: لیست دقیقی مشخص است. در طول سال با هم مشاوره می‌کنیم و در حال تبادل افکار با یکدیگر هستیم. شاکله تیم حفظ می‌شود و دو بازیکن هم برای پوشش نقاط ضعف تیم جذب خواهد شد. تا آخر این هفته به بازیکنان مازاد اعلام می‌کنیم تا به دنبال تیم باشند و با بازیکنانی که قرار است ادامه دهیم هم کار را دنبال می‌کنیم. چارچوب بازیکنان مدنظر برای جذب هم مشخص است و با نظرات دقیقی با آنها قرارداد امضا خواهیم کرد.

قصاص قبل از جنایت صحیح نیست

نجفیان در خصوص اینکه تکلیف پست مدیرعاملی شمس آذر به کجا رسید و باشگاه منتظر بازگشت شهاب زندی می‌ماند، تأکید کرد: هیچ اطلاعی در زمینه زندی نداریم. مثل اینکه شواهد و قرائن نشان می‌دهد نسبت به شرایط سه چهار سال گذشته شهاب زندی را خواسته‌اند. هیچ اظهارنظری هم نمی‌توانیم بکنیم ولی ظاهراً موظف هستیم مدیرعامل جدید یا سرپرست موقت برای تیم منصوب کنیم. امورات باشگاه نباید زمین بماند. اظهارنظر صریح و قصاص قبل از جنایت صحیح نیست. باید سعه صدر داشته باشیم تا ببینیم واقعیت چه بوده است، بعد عکس‌العمل نشان می‌دهیم. تا ۴۸ ساعت آینده جانشین را معرفی می‌کنیم تا کار تیم لنگ نماند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته