دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

مالک شمس آذر: به دنبال فرگوسن‌ها هستیم ولی سعی می‌کنیم دقیقی را نگه داریم! / در مورد مدیرعامل منتظر قوه قضاییه هستیم

مالک شمس آذر: به دنبال فرگوسن‌ها هستیم ولی سعی می‌کنیم دقیقی را نگه داریم!   در مورد مدیرعامل منتظر قوه قضاییه هستیم
مالک باشگاه شمس آذر گفت: دنبال فرگوسن‌ها هستیم، به زور نمی‌توانیم کسی را نگه داریم ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دقیقی فصل بعد هم سرمربی تیم ما باشد.  
کد خبر : 919490

مهرزاد نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه آیا جانشین شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین مشخص شد، اظهار کرد: امکان تصمیم‌گیری برای انتخاب جانشین مدیرعامل باشگاه وجود ندارد، چون او قرارداد دارد و هنوز تکلیف وی مشخص نشده است. از نظر قانونی باید منتظر بمانیم تا قوه قضاییه نظر نهایی خود را اعلام کند و نمی‌توانیم قضاوتی داشته باشیم، چون بررسی موضوع دست باشگاه نیست.

مالک باشگاه شمس آذر خاطرنشان کرد: باشگاه ما قائم به فرد نیست و امور در حال اجراست. قائم مقام باشگاه و سرپرست تیم در حال پیگیری کار‌ها هستند و روال عادی برنامه‌ها در حال اجراست. تصمیم مقتضی را خواهیم گرفت و نسبت به هیچ موضوعی پیش داوری نمی‌کنیم.

نجفیان در واکنش به این موضوع که آیا سعید دقیقی قطعاً به عنوان سرمربی شمس آذر باقی خواهد ماند، تصریح کرد: علاقه‌مندیم تا او در تیم ما بماند و ما وفادار به سرمربی تیم هستیم. نیرو‌هایی داریم که ۲۱ سال است در کارخانه برای ما کار می‌کنند. ما دنبال فرگوسن‌ها هستیم، یعنی کسانی که وفادار به تیم شمس آذر باشند. به زور نمی‌توانیم کسی را نگه داریم ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا دقیقی فصل بعد هم سرمربی تیم ما باشد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته