دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1403 - 10:15
ورزش در آینه انتخابات ریاست جمهوری؛

میرجلیلی: رئیسی 3 بار با جامعه ورزشی دیدار کرد/ رئیس جمهور آینده باید دنبال ورزش همگانی قوی باشد

میرجلیلی: رئیسی 3 بار با جامعه ورزشی دیدار کرد  رئیس جمهور آینده باید دنبال ورزش همگانی قوی باشد
رییس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: اگر بخواهیم ورزش قهرمانی قوی داشته باشیم، ابتدا باید ورزش همگانی قوی داشته باشیم و از بین ورزش همگانی استعدادها شناسایی شوند.
کد خبر : 918529

مهدی میرجلیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ضمن گرامی داشت یاد شهدای خدمت، در خصوص دولت چهاردهم و انتظارات از این دولت گفت: جامعه ورزش یک رئیس جمهور مردمی و حمایتگر از جامعه ورزشی نیاز دارد. رئیس جمهوری نیاز است که بحث سلامت و حضور آحاد مردم را در ورزش فراهم کند. در طول مدتی که آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور خدمت و فعالیت می کردند، بیش از سه بار با جامعه ورزش دیدار کرد و ورزشکاران را مورد تجلیل قرار داد و یک ارتباط صمیمی بین رئیس جمهور و ورزشکاران و قهرمانان برقرار شده بود.

وی افزود: مردم با حضور حداکثری در این انتخابات، رئیس جمهوری را انتخاب خواهند کرد که هم مردمی باشد هم به فکر سلامت و ورزش مردم باشد. از آنجایی که ورزش همگانی و قهرمانی، فرایندی است، اگر بخواهیم ورزش قهرمانی قوی داشته باشیم، ابتدا باید ورزش همگانی قوی داشته باشیم و از بین ورزش همگانی استعداد ها شناسایی شوند و تیم های ملی ما به واسطه استعدادیابی، آموزش و قهرمان پروری سازماندهی شوند تا ان شاالله در عرصه های بین المللی نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته