دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مقام مسئول در گفت‌وگو با آنا:

امکان بورسیه دانشجویان علوم پزشکی فراهم شد

امکان بورسیه دانشجویان علوم پزشکی فراهم شد
دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از امکان تسهیل بورسیه تعدادی از دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: معاونت آموزشی وزارت بهداشت تعداد دانشجویان مورد نیاز را به دانشکده‌ها اعلام می‌کند.
کد خبر : 917492

بابک ثابت دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری درباره بورسیه دانشجویان علوم پزشکی اظهار کرد: به خواست دانشکده‌ها و با اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت این امکان فراهم شد تا تعداد مورد نیاز از دانشجویان علوم پزشکی به صورت بورسیه داخلی و تعهد برای ادامه تحصیل جذب مکان‌های خاص شوند. 

وی افزود: امکان آموزش بیشتر رشته‌های تخصصی و PHD در کشور وجود دارد و نیاز ایران برای اعزام دانشجو به خارج از کشور برای آموزش محدود به چند رشته خاص است که شامل تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته می‌شود؛ چرا که خودمان توانمندی‌های لازم داریم. 

ثابت درباره تناسب کیفیت آموزش‌های پزشکی در ایران با سایر کشور‌های جهان گفت: تمام مباحث برنامه‌های اعتباربخشی آموزش پزشکی عمومی باید در راستای ارائه برنامه‌های آموزشی متناسب با نیاز‌های جامعه باشد، به اینصورت که نیاز‌های منطقه‌ای و کشوری در آموزش در نظر گرفته می‌شود و سپس بازخورد آموزش سنجیده خواهد شد تا دانشگاه‌ها در همان راستا حرکت کرده باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته