دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد؛

برگزاری همایش الگوی حکمرانی آیت الله رئیسی در چهلمین روز شهادت

برگزاری همایش الگوی حکمرانی آیت الله رئیسی در چهلمین روز شهادت
جلسه ۹۰۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمد مخبر و با حضور سران قوای مقننه و قضاییه و اعضای این شورا برگزار شد.
کد خبر : 914079

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۹۰۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی این جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد که آیت‌الله رئیسی رئیس این جلسه، در ضیافت رضوی به سر می‌برد، این جلسه شورا برای اعضا سخت و دشوار گذشت ولی چون فرمان مقام معظم رهبری این بود که در برگزاری جلسات خللی ایجاد نشود هم جلسه شورای معین و هم جلسه شورای عالی حدود ۲.۵ ساعته برگزار شد. 

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی اهتمام جدی به مباحث شورای عالی انقلاب فرهنگی داشت، صبح یکشنبه که تبریز رفتند همه مصوبات امضاء و ابلاغ شده بود، ما خط‌مشی ایشان در علم و فرهنگ را دنبال خواهیم کرد.‌

وی افزود: در جلسه امروز سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی، اصلاحیه اساسنامه شورای عالی جوانان و اساسنامه ستاد ملی اعتکاف مصوب شد. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه امروز مقرر شد که در چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی، همایشی علمی برای ارائه الگوی حکمرانی ولایی مردمی آیت‌الله رئیسی و همراهانشان برگزار شود و در این همایش علمی این الگو مورد گفتگو قرار خواهد گرفت. همچنین در این همایش راه‌حل مسائل فرهنگی اجتماعی مبتنی بر الگوی حکمرانی ایشان ارائه شود.  

استاد خسروپناه ادامه داد: در جلسه امروز بحث مفصلی درباره وضعیت علمی صورت گرفت که بر مبنای گزارشی از وضعیت رشد علمی جمهوری اسلامی ایران بود، این بحث که رتبه تعداد مقالات کاهش پیدا کرده است و چگونه می‌توان آن را جبران کرد، مقاله محوری یا نیازمحوری اصالت دارد یا نه؟ مطرح شد.

وی تأکید کرد: بر اساس این نظرات آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت‌علمی را تکامل می‌بخشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته