دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی:

مجامع اسلامی کشور‌های اسلامی صدای مظلومیت زنان و کودکان غزه باشند

مجامع اسلامی کشور‌های اسلامی صدای مظلومیت زنان و کودکان غزه باشند
سرپرست ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه از سکوت مدعیان و سازمان‌های باصطلاح حقوق بشر و آژانس‌های بین المللی انتقاد کرد.
کد خبر : 874062

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فاطمه محبی  سرپرست ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم در بخش بانوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رژیم کودک کش صهیونیست اسرائیل در روز‌های اخیر و به‌ویژه در شب گذشته به کودکان و زنان بی‌پناه و مجروح غزه رحم نکرد و در یک اقدام غیرانسانی وحشیانه نسل‌کشی و نقض حقوق بشر آشکار را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود این اقدامات وحشیانه، مجامع بین‌المللی، مدعیان حقوق بشر و حقوق کودک از یونیسف تا سازمان به‌اصطلاح حقوق بشر و آژانس‌های بین‌المللی سکوت در پیش گرفته‌اند و صدایی از آن‌ها شنیده نمی‌شود.

سرپرست ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: به همین مناسبت ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و کشتار کودکان و زنان غزه انتظار دارد که مجامع اسلامی کشور‌های اسلامی، کشور‌های آزادی‌خواه جهان و مسلمانان در هر گوشه از جهان صدای مظلومیت زنان و کودکان غزه باشند و صدای مظلومیت آن‌ها را به گوش جهانیان برسانند انشالله این غده سرطانی به‌زودی محو شود.

گفتنی است، مرحله ملی اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال روستائیان و عشایر کشور در بخش بانوان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ مهرماه سال جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) لواسان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته