دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همگام با هفته پژوهش(۱۸)/ ضرغامی به آنا خبر داد؛

حمایت از ۱۰ محصول فناورانه برتر از سوی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

قائم‌مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۰ محصول فناورانه برتر حمایت می‌کند.
کد خبر : 628213
وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی

وحید ضرغامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌بازار و غرفه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در نمایشگاه امسال شور و نشاط بیشتری از فناوران در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی مشاهده می‌شود و این امر نویدبخش ارائه محصولات باکیفیت در نمایشگاه است.


وی افزود: با فراخوانی که به واحدهای دانشگاهی ارسال کردیم ۷۰۰ نفر برای ارائه محصولات خود در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی نتوانستیم همه محصولات محققان را در غرفه به نمایش بگذاریم را بیاوریم.


قائم‌مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره ارزش محصولات گفت: برای محصولات ارائه شده نمی‌توان ارزش ریالی مشخص کرد چراکه این‌ها با دستیابی به دانش فنی به دارایی‌های نامحسوس دانشگاه تبدیل شده‌اند، دانش فنی نسبت به محصول نهایی ارزش بالایی دارد.


ضرغامی درباره حمایت از تجاری‌سازی محصولات بیان کرد: همین نمایشگاه قدم اول در تجاری‌سازی است چراکه سرمایه‌گذاران از نهادهای مختلف در این نمایشگاه حاضر می‌شوند و می‌توانند محصولات محققان را مشاهده کنند و در صورت نیاز خریداری کنند.


وی همچنین درباره حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از محققان گفت: تیم ارزیابی صندوق در غرفه دانشگاه مستقر شده‌اند تک‌تک محصولات را بررسی می‌کنند و درنهایت ۱۰ محصول برتر موردحمایت این صندوق قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته