دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1399 - 15:20

یک مرد جذاب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر می خواهید مرد با جذبه ای باشید ما در اینجا راه های ساده ای را برایتان بیان کرده ایم.
کد خبر : 515714
9593ca5efe29825f2fafaca9243ca402.jpg

همه ما دوست داریم که جذاب باشیم، اما سوال اینجاست چگونه جذاب باشیم؟چی بپوشیم؟ چه رفتاری داشته باشیم که مصنوعی به چشم نیاید؟ اگر دوست دارید فردی باشید که در جمع همه نگاه ها به سمت اوست به خواندن مطالب ادامه دهید.


جنتلمن


ویژگی های مردان جذاب از نظر خانم ها


1_رفتار مناسب


-ارتباط برقرار کردن هم به شما و هم به دیگران حس خوبی می دهد. هنگام وارد شدن به جمع برای صحبت کردن پیش قدم شوید، به چشم هایشان نگاه کنید و با آنها سخن بگویید.


-برای موفقیت در برقراری ارتباط با دیگران، دید مثبتی به اطرافیانتان داشته باشید چرا که همچین افرادی   خوش بینی هستند که با دیگران به گرمی صحبت می کنند.


-برای اینکه تاثیر بلند مدتی روی دیگران داشته باشید، جوری رفتار کنید که دیگران شخصیت شما را باور کنند بنابراین حالت تصنعی نداشته باشید بلکه برای جلب توجه دیگران مانند یک جنتلمن رفتار کنید.


-شاید شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید،  اما برای جذابیت لازم است که شنونده ی خوبی باشید و طرفتان را به حرف زدن وادار کنید و وسط حرفشان نپرید. این رفتار به ظاهر کوچک شما را در نظر مردم جذاب و خواستنی می کند.


2_پوشش و ظاهر


-برای جذاب بودن باید اول از همه به ظاهر خود توجه کنید زیرا که ظاهر شما اولین چیزی است که به چشم طرف مقابل می آید. همیشه سبک مخصوص به خود را داشته باشید و سعی کنید لباسی به تن کنید که نشان دهنده سبک زندگی، شخصیت و شرایط فعلیتان باشد.
-اگر دنبال شریک زندگی بلند مدت برای خود می گردید، شیوه لباس پوشیدنتان را عاقلانه انتخاب کنید برای مثال اگر تیپ اسپورت دارید در قرار اول تیپ کلاسیک نپوشید.


ته ریش


شاید صورت اصلاح شده را بیشتر دوست داشته باشید اما خانم ها مردانی که ته ریش دارند را جذاب تر از آنهایی که کل صورت شان تراشیده، می دانند پس به این منظور دو روز صورتتان را اصلاح نکنید.


عینک آفتابی


عینک آفتابی از چشم و پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کند اما علاوه بر کاربرد باید به زیبایی آن اهمیت دهید. عینک مناسب با چهره خود را انتخاب کنید.


شلوار


هر فردی در کمد خود شلوار جین دارد. این شلوار ها علاوه بر راحتی و جذابیت، انتخاب کفش و پیراهن برای ست کردنشان راحت است اما در نظر داشته باشید که شلوار جینی انتخاب کنید که کاملا سایز تن تان باشد.


اگر اندام ورزشکاری دارید، شلوار یا بلوز تنگ به تن نکنید بلکه لباسی به تن کنید که مناسب سایزتان باشد.




بیشتر بدانید: لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!




بیشتر بدانید:قانون های مهم برای ترکیب رنگ لباس آقایان چیست؟




 


عطر


عطر مخصوص به خود را داشته باشید.


3_لحن حرف زدن و صدا


در عین قدرتمندی و اعتماد به نفس، تن صدای آرامی داشته باشید و مهربان باشید این گونه هر کسی دوست دارد با شما صحبت کند.


به دنبال کتابی باشید که موجب رشد و پیشرف شما باشد و تاثیر مثبتی در زندگی تان ایجاد کند و حرفی برای طرف مقابلتان داشته باشید و در نهایت تن صدا و تک تک کلماتی که به زبان می آورید، از اهمیت والایی برخوردارند. برای مثال برای رد کردن چیزی به جای «نه» بگویید «نه، متشکرم».
طوری صحبت کنید که دیگران مشتاق شنیدن حرف هایتان باشند.


4_زبان بدن مناسب


-روان شناسان می گویند:«زبان بدن سیگنال های زیاد و قدرتمندی را به طرف مقابل منتقل می کند.» به عنوان مثال قوز کردن حس خستگی و ناتوانی را به دیگران انتقال می دهد بنابراین از خمیده ایستادن یا نشستن به شدت خودداری کنید و به جای آن سعی کنید نشان دهید که قدرت بدنی بالایی دارید و صاف بایستید.


-درست است که شما باید با زبان بدن، قدرت تان را نشان دهید اما در این کار هم نباید افراط کنید. شما با غرور و تکبر روی هیچ یک از اطرافیان تان تاثیر مثبتی نخواهید داشت. بنابراین کلید موفقیت شما اعتدال است.


-تاثیر حرکات بدن بیشتر از کلمات است پس از حرکاتی که موجب راندن دیگران می شود و حس بدی را منتقل می کند خودداری کنید به عنوان مثال دست به سینه ایستادن به طور مداوم نشانه غرور است، پس به طرز ایستادن، حالت دست ها و چشم هایتان دقت کنید.


5_لبخند


- لبخند یک خوشامدگویی برای طرف مقابل است. با لبخند می توانید طرف مقابلتان را تحت تاثیر قرار دهید.


-تماس چشمی همراه با لبخند و اعتماد به نفس شما را جذاب خواهد کرد البته توجه داشته باشید برای لبخند بهتر باید یه دندانهایتان اهمیت دهید.


سخن آخر


مردی باشید که وقتی دیگران به شما نگاه می کنند، انگیزه بگیرند. با همچین شخصیتی بدون اینکه بخواهید، در هر جمعی مرکز توجه هستید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب