دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

«میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» مرثیه تصویری باغداران برای اقدامی عاجل از سوی مدیران!/ کدام یک از مسئولان مستند جدید سازمان اوج را دیدند؟

تیزر مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند»، کاری از ‌خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج منتشر شد.
کد خبر : 503402
30732.jpg

به‌ گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در مجموعه مستند هشت قسمتی «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند»، به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی، شاهد  یک بررسی تحلیلی و به دور از شعارزدگی از  صنعت کشاورزی در محورهای تولید، عرضه، صادرات، واردات، قاچاق و مدیریت کشاورزی در ایران هستیم. این مستند همچنین راهکارهایی در هرکدام از بخش‌‌های  یادشده ارائه می‌دهد.


لازم به ذکر است، آیین رونمایی و اکران این مستند، روز گذشته در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد. مدیریت این نشست بر عهده حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور و رئیس این مرکز بود.



علاوه بر سازندگان این مستند، عباسعلی زالی، وزیر کشاورزی در دولت‌های سوم و چهارم، سید حسین گلدانساز، رئیس پردیس کشاورزی دانشگاه تهران، کیومرث کلانتری، معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست و  غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز در این مراسم حاضر بوده و نظرات خود را درباره این اثر بیان کردند.


ضمن ‌این که از وزارت  جهاد کشاورزی هیچ‌کس در این جلسه حاضر نبود که در جای خود قابل‌تأمل است.



مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند»، به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی تولید شده در ‌خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این مستند در هشت قسمت 25 دقیقه‌ای در سامانه‌های عرضه آنلاین فیلم قابل دسترس است.





 انتهای پیام/4104/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته