دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1397 - 04:05

نکات کلیدی در میوه‌کاری منبعی برای علاقمندان به کشاورزی

مجموعه نکات کلیدی در میوه‌کاری منبع و کتاب مرجع برای کسانی است که دوست دارند در رشته کشاورزی تحصیل کنند.
کد خبر : 303185

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگزاری آنا، کتاب مجموعه نکات کلیدی در میوه ‌کاری نوشته موسی ارشد، زهرا کریمی میاندوآب، حجت خلیلی توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد منتشر شد.


تاکنون منابع متعددی در ارتباط با درختان میوه نوشته شده اما در این کتاب نویسندگان سعی دارند که اولاً مطالب به صورت کوتاه، قابل درک و تا حد ممکن کاربردی بیان شود و ثانیاً مطالب آن به عنوان مرجعی برای باغداران و کارشناسان باغبانی و ترویج، قابل استفاده باشد.


در تألیف این کتاب، از منابع متعددی از جمله مقالات ارائه شده در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی، استفاده شده است.


این کتاب در مورد اکثر درختان میوه، شامل کلیات و فیزیولوژی آنها، اصطلاحات علمی و باغبانی، بحث و بررسی شده و این امر بخصوص دانشجویان مقطع کارشناسی را قادر می­‌سازد بسیاری از مطالب مطرح شده در کنکور کارشناسی ارشد و یا موارد مطرح امتحانی را به خوبی درک کنند.


همچنین با توجه به اشاره کتاب به انواع درختان میوه معتدله، نیمه گرمسیری و گرمسیری، مؤلفان تا حد امکان از ارائه آمار، شکل، جدول‌ها و مطالب غیرضروری خودداری کرده‌اند تا خوانندگان با دقت و سرعت بیشتری مطالب را مطالعه کنند..


کتاب مجموعه نکات کلیدی در میوه‌کاری تألیف موسی ارشد عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و زهرا کریمی‌میاندوآب ـ حجت خلیلی دو دانشجوی دوره دکتری فیزیولوژی گیاهی و میوه کاری در 200 صفحه و شمارگان 500 نسخه توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد منتشر شد.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب