دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1398 - 13:39
عضو شورای شهر تهران:

شورای شهر دوره پنجم وحدت رویه‌ای در اداره جلساتش ندارد/ اعضای شورا نباید خود را در تمام حوزه‌ها صاحب‌نظر بدانند

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه شورای پنجم در این دو سال وحدت رویه‌ای را در اداره جلسات نداشته و این موضوع اتفاق خوبی نیست.
کد خبر : 443620

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت نظری در پایان جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص عدم وحدت رویه در اداره جلسات شورای اسلامی شهر تهران، گفت: متأسفانه شورای پنجم در این دو سال وحدت رویه‌ای را در اداره جلسات نداشته و این موضوع اتفاق خوبی نیست.


وی با بیان اینکه ما در کمیسیون‌های تخصصی لوایح مربوطه را مورد بحث و بررسی قرار داده و سپس در صحن شورا مطرح می‌کنیم، اظهار کرد: انتظار داریم اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به نظر تخصصی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی احترام قائل باشند.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: یکی از موضوعات قابل تأمل در شورای اسلامی شهر تهران این است که ما در شورا شاهد رأی‌گیری فراکسیونی هستیم و باید به این موضوع آگاه باشیم که اعضای شورا نباید خود را در تمام حوزه‌ها صاحب‌نظر بدانند.


نظری با بیان اینکه شهرداری در حوزه رفاه و مسائل اجتماعی وظیفه دارد و قانون آن را در مواردی به مدیریت شهری محول کرده است، افزود: پیگیری این وظایف از سوی مدیریت شهری می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شود.


عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با موضوع استرداد لایحه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری به کمیسیون تخصصی در جلسه امروز اظهار کرد: این سند نزدیک به ۴ سال است که در شورا پرونده باز دارد و ما آن را در دو سال فعالیت شورا رد کردیم و پس از آن این موضوع در قالب لایحه‌ای از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به صورت پیشنهاد مطرح شد.


وی تصریح کرد: استرداد و استمهال یک ماهه این لایحه باعث می‌شود باز هم اتفاقی در ارتباط با این موضوع نیفتد چون در حدود یک سال فعالیت معاونت فرهنگی اجتماعی در مدیریت جدید اقدام موثری از سوی این معاونت صورت نگرفته است.


انتهای پیام/۴۱۰۵/


انتهای پیام/

برچسب ها: حجت نظری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته