دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1398 - 11:07
عضو شورای اسلامی شهر تهران:

مردم از کنده‌کاری‌های سطح معابر ناراضی هستند/ ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی خدماتی باید سریعاٌ تشکیل شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان نارضایتی خود از کنده‌کاری‌های سطح معابر را به اشکال مختلف اعلام می‌کنند که باید سریعاٌ ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی خدماتی تشکیل شود.
کد خبر : 443163
_شورای_اسلامی_شهر_تهران_-_96_08_02_-_19-e1558773587839.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت نظری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در خصوص طرح تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی- خدماتی شهر تهران اظهار کرد: این طرح در زمان فعالیت شورای سوم در شهریور 1387 به تصویب رسید و از سوی  رئیس وقت شورا برای اجرا به شهردار وقت ابلاغ شد.


وی ادامه داد: هدف از تصویب این طرح جلوگیری از اقدامات موازی ناشی از بخشی‌نگری‌های سازمانی و فقدان مدیریت یکپارچه و هماهنگ شهری در راستای فعالیت‌هایی همچون حفاری، توسعه فضاها و معابر عمومی، توسعه و مرمت تأسیسات صورت گرفت که  در مواردی منجر به هدر‌رفت سرمایه و نارضایتی شهروندان شده بود.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که متأسفانه تشکیل این ستاد به هدف اصلی خود نرسید و در دوره مدیریت جدید شهری این ستاد اصلاً تشکیل نشد، گفت: با توجه به اهمیت و کارکرد این ستاد من در شهریور ماه امسال نیز در مورد بازسازی و مرمت معابر حفاری شده به معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران تذکر داده و خواستم تا فکری برای حل این مشکل شود که تدبیری برای حل آن اتخاذ نشد.


نظری افزود: شهروندان نارضایتی خود از کنده‌کاری‌های سطح معابر را به اشکال مختلف اعلام می‌کنند و در این خصوص لازم است برابر مصوبه شورا این ستاد که اعضای آن شامل نمایندگانی از شورای شهر، معاونین شهردار، نماینده فرمانداری و مدیران عامل دستگاه‌های مختلف خدماتی در شهر و ... است، هرچه زودتر تشکیل و مصوبات آن برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

برچسب ها: حجت نظری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته