دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1396 - 14:11

فراخوان طرح جامع اعتلا و ساماندهی علوم انسانی اعلام شد

فراخوان طرح جامع اعتلا و ساماندهی علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور از سوی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد.
کد خبر : 173379

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، استادان، صاحب‌نظران و پژوهشگران حوزه علوم انسانی برای مشارکت در اجرای این طرح می‌توانند براساس فهرست موضوعات طرح، پیشنهادهای خود حداکثر تا پایان اردیبهشت به نشانی etela@ihcs.ir پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ارسال کنند.


چکیده طرح باید در 600 تا 1000 کلمه به همراه سوابق علمی مرتبط پژوهشگر ارسال شود و پس از بررسی و تایید پیشنهادها، کاربرگ اولیه طرح‌نامه و برگه سفارش پژوهش برای نویسندگان ارسال می‌شود.


علوم انسانی و مهارت علمی، علم و اداره جامعه، علوم انسانی و تکنیک، نسبت بین علوم انسانی و روشنگری، علوم انسانی و پیشرفت، علوم انسانی و قدرت، نسبت علوم انسانی با تصرف در جامعه، نسبت توزیع قدرت در ساخت سیاسی و شکوفایی علوم انسانی، فقدان مهارت دانش‌آموختگان علوم انسانی و بحران بیکاری آن، مسئله فاصله زیاد بین پژوهش و نهادهای اجرایی در ایران، مسئله نسبت علوم انسانی با فناوری و صنعت و تجارت، نسبت بین علوم انسانی و پیشرفت و توسعه کشور و مسئله نسبت علوم انسانی جدید با قدرت ملی و بین‌المللی از مهترین موضوعات پیشنهادی این فراخوان است.


علاقه‌مندان برای شرکت و ارسال طرح به این فراخوان و همچنین اطلاع از موضوعات می‌توانند به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی https://www.ihcs.ac.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته