۰۵/ فروردين /۱۴۰۴

رئیس رگولاتوری: اپراتورهای ارتباطی را موظف به افزایش سطح و کیفیت خدمات در ایام نوروز کرده‌ایم

رئیس رگولاتوری: اپراتورهای ارتباطی را موظف به افزایش سطح و کیفیت خدمات در  ایام نوروز کرده‌ایم
اپراتور‌های ارتباطی موظف به افزایش سطح و کیفیت خدمات در تعطیلات آغاز سال شده‌اند، این را حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رئیس رگولاتوری در گفتگویی تلویزیونی مطرح کرده است.

به گزارش خبرگزاری آنا؛ رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این گفت‌وگو عنوان کرد: در ایام نوروز میزان استفاده مردم از شبکه همراه کشور افزایش پیدا خواهد کرد. این مسئله نیاز به ارتباطات را به خصوص در حوزه پوشش جاده‌ای و مناطق گردشگری ضروری‌تر هم می‌کند.

فتاحی تاکید کرد: این‌ها نقاطی هستند که در ایام جاری باید توجه بیشتری به آن‌ها داشته باشیم. اپراتورهای ارتباطی را موظف کرده‌ایم که در این ایام سطح و کیفیت سرویس‌دهی خود را به نحو قابل توجهی افزایش دهند تا مردم در ایام نوروز از سرویس خوبی بهره‌مند شوند.

هرساله با آغاز تعطیلات نوروز حجم زیادی از مردم به سفرهای نوروزی می‌روند و رفت و آمد در جاده‌های کشور افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند، موضوعی که درخواست برقراری ارتباط در جاده‌های مختلف به خصوص در مسیرهای منتهی به شهرهای گردشگری افزایش می‌دهد و ضرورت افزایش خدمات اپراتورهای مخابراتی به خصوص اپراتورهای سیار در این مسیرها را دو چندان می‌کند، خدماتی که کیفیت و سطح آن نیاز به پایش مستمر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد.

البته طی سال‌های گذشته سعی شده است که میزان پوشش جاده‌ای به سطح قابل قبولی برسد اما همچنان برخی مناطق به دلایلی از جمله صعب العبور بودن، عدم تامین برق یا سرقت باتری btsها، به صرفه نبودن استقرار سایت در آن نقطه برای اپراتور و امثال آن از پوشش مطلوبی برخوردار نیستند.

از طرفی احداث سایت‌های جدید نیاز به تلاش مستمر و سرمایه گذاری مناسب اپراتورها دارد، در نقاطی هم ضرورت دارد که تمهیداتی برای محافظت و نگهداری سایت‌ها اندیشیده شود.

گوشتیران
قالیشویی ادیب

بنابراین ضرورت دارد که نقاطی که خدمت رسانی مطلوب در آن‌ها در تعطیلات سال جاری محقق نمی‌شود، احصا شده و دلایل آن برطرف شود که نیازمند دو مولفه سرمایه گذاری بخش خصوصی و همراهی ملی دستگاه‌های مختلف در کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر