دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گفتگوهای انتقادی پیرامون روایت حضور زنانه در پیشرفت برگزار شد

گفتگوهای انتقادی پیرامون روایت حضور زنانه در پیشرفت برگزار شد
اولین نشست از مجموعه نشست‌های «هم‌عزم دو» با موضوع گفتگوهای انتقادی پیرامون روایت حضور زنانه در پیشرفت برگزار شد.
کد خبر : 924869

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین نشست از مجموعه نشست‌های «هم‌عزم دو» با هدف ایجاد بستری برای گفتگوهایی انتقادی پیرامون مساله روایت حضور زنانه در پیشرفت و با موضوع (روایت حضور بانوان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳) سه مرداد ماه برگزار شد. 

نشست حاضر با ایجاد فضای گفتگوی انتقادی پیرامون روایت حضور زنانه در پیشرفت و با محوریت حضور بانوان در انتخابات ریاست جمهوری 1403 در خانه اندیشه ورزان برگزار شد؛ با توجه به اینکه نزدیک‌ترین و فراگیرترین تجربه‌ حضور زنانه در پیشرفت ایران، انتخابات ریاست‌جمهوری 1403بوده است دور اول نشست های هم عزم ۲، به تجربه‌ی انتخابات اخیر، به مثابه یک فرصت و یک ذخیره‌ی دانایی می‌نگرد که می‌بایست اشاره شود و در جهت حضور بانوان در مسیر پیشرفت ایران مورد استفاده قرار گیرد.

این نشست با حضور مجتبی عرب، مدیر بنیاد نهضت و فاطمه عبداللهی، فعال حوزه کنشگری بانوان 
چهارشنبه 3مرداد 1403، ساعت: ۱۳:۳٠-۱۵ در خانه اندیشه‌ورزان برگزار شد و همزمان به صورت  پخش زنده در بستر اسکای روم مورد بازدید عموم قرار گرفت.

سلسله نشست های هم عزم دو با محوریت روایت حضور بانوان در پیشرفت به دنبال گامی بلند در جهت توجه به کنشگری بانوان در مسیر رشد ایران اسلامی ست که به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته