دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد
طهرانچی با صدور حکمی، سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.
کد خبر : 919877

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی محمود محمدی را به عنوان سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای محمود محمدی

با سلام

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با هماهنگی کامل با قائم مقام محترم رئیس دانشگاه در امور بین‌الملل و پیشرفت علمی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و ارتقای علمی، تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحد‌های دانشگاهی و برون‌مرزی و اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه بالاخص بسته کاری «ارتقای جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی» با تأکید بر محور‌های زیر اهتمام ورزید.

الگوبرداری و تقویت ارتباطات و همکاری‌های آموزشی ـ پژوهشی داخلی، خارجی و بین‌المللی

 رصد مستمر جایگاه واحد‌های دانشگاهی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی و برنامه‌ریزی داده مبنا برای ارتقا

 سرمایه گذاری مستقیم و بکارگیری اهرم‌های تشویقی مؤثر برای حضور پایدار در کشور‌های هدف و برقراری ارتباط‌های بین‌المللی با تمرکز بر کشور‌های منطقه و کشور‌های اسلامی

 جذب دانشجویان غیرایرانی برای تحصیل حضوری در واحد‌های منتخب در کنار برقراری دوره‌های تحصیلی خارجی در فضای مجازی

 مشارکت با دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی برتر داخلی یا خارجی در تأسیس نهاد تحقیقاتی دانش‌های بنیادین مرجع

 توسعه و تقویت شبکه‌های مناسبات ملی و فراملی دانشمندان و پژوهشگران و همکاری بین‌المللی با اولویت کشور‌های اسلامی و کشور‌های فارسی زبان با استفاده از ظرفیت شعب بین‌الملل و واحد الکترونیکی دانشگاه

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی 

کفتنی است؛ محمود محمدی پیش از این مشاور وزیر امور خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه و مدیرکل اطلاعات مطبوعات وزارت امور خارجه را برعهده داشته است. 

همچنین طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر جلال درخشه معاون سابق بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته