دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سازماندهی بیش از ۵ هزار پلیس‌یار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سازماندهی بیش از ۵ هزار پلیس‌یار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری فراجا از سازماندهی بیش از ۵ هزار پلیس‌یار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر : 919840

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ حمید متقی رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری فراجا گفت: این مرکز در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین نظم و امنیت انتخابات و با هماهنگی معاونت عملیات فراجا نسبت به آموزش و سازماندهی ۵ هزار و۲۵۲ نفر از پلیس یاران مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در سطح فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور اقدام کرده است.

این مقام انتظامی افزود: برابر رصد و پایش اسنادی و میدانی تعداد ۳ هزار و۵۷ نفر از پلیس یاران در راستای کمک به تأمین امنیت و حفاظت فیزیکی شعب اخذ رأی در کنار مأموران انتظامی و به عنوان لایه سوم تأمین امنیت از سوی فرماندهی انتظامی استان‌ها به کارگیری و مابقی آنان به صورت آماده‌باش در محل‌های پیش بینی شده مستقر شدند.

رئیس مرکز انتظام با بیان اینکه تأیید صلاحیت این افراد از سوی مراجع مربوط انجام گرفته است گفت: برابر شیوه نامه و دستورالعمل‌های ابلاغی قرارگاه تأمین نظم و امنیت انتخابات و با توجه به عملکرد خوب پلیس یاران در امر نظم و امنیت انتخابات به کارگیری آنان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری که در پایان هفته جاری انجام خواهد شد در دستور کار قرارداد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته