دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین اخبار از فیلم «متال گیر سالید»

آخرین اخبار از فیلم «متال گیر سالید»
فیلم سینمایی اقتباسی «متال گیر سالید» که قرار بود براساس بازی محبوب «متال گیر» ساخته شود، این روزها در حال تولید است و تهیه‌کننده آن اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر کرد.
کد خبر : 920239

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چند سالی می‌شود که هالیوود برای ساخت فیلم‌های سینمایی و سریال‌هایش نگاه ویژه‌ای به بازی‌های رایانه‌ای پرطرفدار دارد. انتخاب دنیای بازی‌های رایانه‌ای جدا از جذابیت‌های بصری که باعث جذب مخاطب فیلم‌های فانتزی می‌شود، طرفداران بازی انتخاب شده را نیز به سمت نسخه سینمایی آن می‌کشاند و این مسئله باعث می‌شود گیشه موفقی هم در انتظار این قبیل آثار باشد. اتفاقی که در سال‌های اخیر رد فیلم‌های فراوانی رخ داده و سریال‌های بر پایه بازی‌های رایانه‌ای را هم به آثار محبوب این سال‌ها بدل کرده است. 

یکی از فیلم‌های مورد انتظار این ژانر فیلم «متال گیر سالید» (Metal Gear Solid) نام دارد، اثری با اقتباس از بازی محبوب «متال گیر» که چند ماهی بود خبری از آن به بیرون درز نکرده بود، تا حدی که برخی بر این باور بودند سازندگان اثر قید تولید آن را زده‌اند و مخاطبان نباید برای تماشای این فیلم روی پرده سینماها، منتظر باشند. آخرین خبر در رابطه با این فیلم را اسکار آیزاک، بازیگر محبوب آمریکایی در پاییز سال گذشته رسانه‌ای کرد و از همان موقع بسیاری از طرفداران این بازی منتظر تماشای بازی این بازیگر در فیلم مربوط به «متال گیر سالید» بودند.

اما حالا آری آراد تهیه‌کننده فیلم با ارائه جزئیاتی نه چندان زیاد از نسخه سینمایی «متال گیر سالید» حداقل به مخاطبان این امید را تزریق کرده که فیلم در حال تولید است و قرار نیست پروژه تولید آن بخوابد. 

آراد در صحبت‌هایی کوتاه با اشاره به این مسئله که مشغول پروسه پیش تولید فیلم هستند گفت: «متال گیر سالید» در دست تولید است و در مورد داستان آن پیشرفت‌هایی حاصل شده است. در حال حاضر نویسندگان مشغول کار روی فیلمنامه هستند و من بیشتر از این نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم. 

تهیه کننده فیلم «متال گیر سالید» همچنین اعلام کرد که حدس می‌زند همه از تماشای این فیلم بسیار هیجان‌زده و شگفت‌زده خواهند شد. آری آراد باور دارد که این فیلم نسبت به برخی از اقتباس‌های دیگر از این بازی محبوب، متفکرانه و درگیرکننده است.

تاکنون اطلاعات چندان زیادی از عوامل تولید و بازیگران این پروژه منتشر نشده است. جردن وگت-رابرتز، کارگردان فیلم «کونگ؛ جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) که از دوستان نزدیک هیدئو کوجیما سازنده ژاپنی مجموعه بازی‌های «متال گیر» است، وظیفه کارگردانی اقتباس سینمایی این فیلم را برعهده دارد. از میان بازیگران اثر نیز تنها نام اسکار آیزاک به عنوان بازیگر اصلی رسانه‌ای شده که باتوجه به تأخیر در ساخت پروژه بعید نیست بازیگر دیگری جایگزین این چهره پر کار هالیوود شود.

مجموعه بازی‌های «متال گیر» نخستین بار در سال ۱۹۸۷ برای کنسول پلی استیشن منتشر شد که با استقبال خوبی همراه بود و پس از موفقیت‌های اولیه در سال‌های گذشته قسمت‌های متفاوتی از آن با موضوعات مختلف در اختیار دوستداران این بازی قرار گرفت. این بازی به عنوان یکی از پیشگامان نسل خود شناخته می‌شود. و آخرین نسخه آن در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته