دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«ددپول» با درجه سنی بزرگسال اکران می‌شود

«ددپول» با درجه سنی بزرگسال اکران می‌شود
بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان، سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی «ددپول» با درجه سنی بزرگسال به نمایش درمی‌آید.
کد خبر : 915572

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین قسمت از فیلم‌های اختصاصی شخصیت «ددپول» که به نوعی از زیرمجموعه‌های فرنچایز سینمایی «مردان ایکس» محسوب می‌شود، توسط سازمان تصاویر متحرک آمریکا (MPA) درجه سنی بزرگسال (TV-MA) دریافت کرد.

اگرچه این مسئله از ابتدا هم قابل پیش‌بینی بود و باتوجه به فضای آثار مربوط به این شخصیت دوست‌داشتنی حدس زدن این مسئله که «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) قرار است با درجه سنی بزرگسال به نمایش دربیاید کار سختی نبود، اگرچه در میان بودند کسانی که اعتقاد داشتند مارول برای جذابیت بیشتر اثرش تلاش می‌کند از میزان خشونت صحنه‌ها و سکانس‌های مربوط به بزرگسالان بکاهد تا این فیلم درجه سنی بزرگسال نگیرد و در نتیجه فروش بیشتری را در گیشه تجربه کند.

اما درنهایت سازمان تصاویر متحرک آمریکا آب پاکی را روی دست همگان ریخت و به سومین قسمت «ددپول» نیز به دلیل وجود صحنه‌های فراوان مناسب برای بزرگسالان و خشن، (مثل دو قسمت قبلی) درجه سنی بزرگسال داد.

«ددپول و ولورین» که قرار است تابستان امسال به نمایش دربیاید، یکی از امید‌های اصلی کمپانی مارول برای بازگشت محبوبیت از دست رفته‌اش محسوب می‌شود. به اعتقاد اکثر دوستداران آثار ابرقهرمانی این کمپانی پس از اکران موفق فیلم «انتقامجویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) که فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد، دیگر نتوانست موفقیت‌هایی از این دست را تجربه کند و پروژه‌های بعدی هم در سریال‌ها و هم آثار سینمایی اکثراً با شکست مواجه شدند. تا جایی که قسمت جدید «مرد عنکبوتی» که تمام بازیگران اسپایدرمن در آن حضور داشتنند نیز با آن اقبالی که انتظار می‌رفت روبه‌رو نشد. اگرچه این فیلم عملکرد قابل دفاعی به نسبت مابقی فیلم‌ها و سریال‌های مارول داشت.

نکته قابل توجه در میان این است که به جز قسمت جدید «ددپول» اکثر آثار بعدی کمپانی مارول نیز با درجه سنی بزرگسال پخش خواهند شد. فیلم سینمایی «تیغه» (Blade)، انیمیشن سریالی «زامبی‌های مارول» (Marvel Zombies) و سریال جدید «دردویل؛ تولد دوباره» (Daredevil: Born Again) آثاری هستند که همگی قرار است با سیاست‌های جدید آثار نمایشی در ایالت متحده با درجه سنی بزرگسال به نمایش دربیایند.

فیلم سینمایی «ددپول و ولورین» که در حال حاضر مورد انتظارترین فیلم ابرقهرمانی سینماست (تا جایی که می‌توان گفت دوستداران کمپانی رقیب یعنی دی‌سی هم در انتظار تماشای آن هستند) قرار است در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد سال ۱۴۰۳) در سینما‌های سراسر دنیا اکران خواهد شد.

رایان رینولدز بازیگر نقش «ددپول» بار دیگر کاستوم این شخصیت را به تن کرده و این بار هیو جکمن (بازیگر نقش ولورین) را نیز در کنار خود می‌بیند. شخصیتی که در قسمت‌های قبل ددپول با او شوخی‌های زیادی می‌کرد و حالا در کنار هم قرار گرفتنشان به احتمال فراوان صحنه‌های جذاب فراوانی را خواهد ساخت، آن هم برای دو شخصیت که به نوعی نامیرا هستند و مبارزه‌شان می‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته