دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کشف ۱۵ کیلوگرم موادمخدر در دِلفان

کشف ۱۵ کیلوگرم موادمخدر در دِلفان
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان لرستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام از دستگیری متهم و کشف و ضبط مقدارِ ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
کد خبر : 919936

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرماندهی انتظامی استان لرستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اجرای طرحِ ارتقا امنیتِ اجتماعی و مقابله با فروشندگان مواد مخدر، عوامل انتظامی پس از رصدِ اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، از توزیع گسترده مواد مخدر توسطِ فردی با هویتِ معلوم در یکی از روستاهای شهرستان دلفان مطلع؛ که با هماهنگی مقام قضائی به محل عزیمت می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: عواملِ پلیس با رعایتِ تمامیِ موازینِ شرعی و قانونی وارد منزل شده و پس از دستگیری متهم، مقدارِ ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط که در حین انتقالِ متهم و مواد مخدر مکشوفه به داخل خودرویِ پلیس، خانواده وی با همراهیِ بستگان به‌وسیله سلاحِ سرد به سمتِ مأمورین حمله‌ور و خودرویِ سازمانی را تخریب کردند. در این حین دخترِ متهم به‌منظور خلعِ سلاح یکی از مأمورین وارد عمل می‌شود که با مقاومتِ مامورِ پلیس مواجه شده و در جریان کشمکش موردِ اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

در پایان اطلاعیه آمده است: فردِ مصدوم سریعاً توسط عواملِ پلیس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل، که متأسفانه به‌دلیلِ جراحت وارده فوت می‌نماید. اطلاعات تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته