دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زیارت قبرستان بقیع در روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه + فیلم

زیارت قبرستان بقیع در روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه + فیلم
قبرستان بقیع هر روز بعد از نماز عصر به مدت یک ساعت به روی زائران مدینه النبی(ص) باز می‌شود و زائران می‌توانند قبور ائمه معصوم و بزرگان مدفون در این آرامستان تاریخی را زیارت کنند.
کد خبر : 920066

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، قبرستان بقیع در شبانه‌روز دو نوبت برای زیارت زائران گشوده می‌شود که نوبت نخست آن از اذان صبح است و نزدیک طلوع آفتاب بسته می‌شود و عصرها نیز حدود یک ساعت بعد از نماز عصر زائران می‌توانند وارد جنت البقیع شوند.

این قبرستان تاریخی محل دفن چهار امام معصوم (امام حسن، امام سجاد، امام باقر و امام صادق علیهم السلام) و شماری از وابستگان و اصحاب پیامبراکرم (ص) است و کهن‌ترین قبرستان مسلمانان محسوب می‌‌شود.

دفن اموات مسلمانان در این زمین از آغاز سده نخست هجری رواج یافته و بزرگان و شخصیت‌های مهم اسلامی در آن به خاک سپرده شده‌اند.

زیارت قبرستان بقیع در روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه + فیلمزیارت قبرستان بقیع در روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه + فیلمزیارت قبرستان بقیع در روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه + فیلمزیارت قبرستان بقیع در روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه + فیلمزیارت قبرستان بقیع در روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه + فیلم

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته