دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری ستاد هماهنگی دومین رویداد جایزه ملی آموزش هنر «سرو ایرانی»

برگزاری ستاد هماهنگی دومین رویداد جایزه ملی آموزش هنر «سرو ایرانی»
ستاد هماهنگی دومین رویداد جایزه ملی آموزش هنر «سرو ایرانی» با حضور محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش برگزار شد.
کد خبر : 920228

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز سه شنبه ۱۲ تیرماه جلسه ستاد هماهنگی دومین رویداد جایزه ملی آموزش هنر «سرو ایرانی» با حضور محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش، معاونین و کارشناسان این دفتر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد حسین اسماعیلی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جایزه ملی آموزش هنر سرو ایرانی در سال گذشته گفت: سال قبل نخستین دوره جایزه سرو ایرانی مختص هنرستان‌های هنر‌های زیبای سراسر کشو رو تقدیر از بزرگان و مفاخر عرصه آموزهنر برگزار شد و امسال دومین دوره نشان سرو ایرانی به منظور ارتقا سواد هنری جامعه و مراکز آموزشی هنر، ویژه مدیران و هنرآموزان آموزشگاه‌های آزاد هنری برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه ریزی مقدماتی دومین رویداد سرو ایرانی براساس شیوه نامه اجرایی در حال تدوین است و مراحل اولیه با آسیب شناسی‌ها و بازنگری معیار‌های انتخابی به صورت جلسات مدون در حال اجرا است و امید است این رویداد در اجرای اهداف و رسالت مهم در حوزه آموزش هنر در آموزشگاه‌های آزاد هنری اثرگذار باشد.

اسماعیلی با تشریح فرآیند برگزاری دومین رویداد اعطای نشان سرو ایرانی گفت: با توجه به شاخص‌ها و امتیازات کسب شده مدیران و هنرآموزان در هر استان، برترین امتیازات در ستاد مرکزی داوری شده و مراسم اختتامیه در زمستان امسال برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: نخستین رویداد جایزه ملی آموزش هنر و آیین اعطای نشان سرو ایرانی با انتخاب هنرآموزان و مدیران برتر هنرستان‌های هنر‌های زیبای کشور و تجلیل از مفاخر و هنرمندان عرصه آموزش هنر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته