دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشگاهیان علاوه بر مشارکت در انتخابات وظیفه تبیین گری دارند

دانشگاهیان علاوه بر مشارکت در انتخابات وظیفه تبیین گری دارند
دبیر ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور گفت: دانشگاهیان به دلیل داشتن مرجعیت فکری و سیاسی برای اقشار دیگر، وظیفه تبیینی برای ایجاد فضای عقلانیت و نشاط سیاسی در کشور را دارند.
کد خبر : 919139

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم معنوی جشن بزرگداشت غدیر خم در ستاد وزارت برگزار شد در این مراسم؛ رشید جعفرپور دبیر ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور ضمن عرض تبریک دهه امامت و ولایت به ویژه عید سعید غدیر خم، با قرائت آیه اکمال گفت؛ غدیر چشمه زلال و جوشان نقطه پیوند نبوت و امامت هست. غدیر منشاء هدایت است. غدیر برای نه فقط شیعه که برای همه مسلمانان و حتی برای همه بشریت منشاء هدایت است.

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تبیین ویژگی‌های برشمرده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از جمله؛ صحنه عزت و حماسه، صحنه رقابت برای خدمت، تثبیت کننده عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران، تامین کننده آبروی ملی و تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت، وظیفه مهم دانشگاهیان در انتخابات؛ را تبیین اعلام کرد.

دبیر ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور افزود: جامعه دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان، استادان، یاوران علمی و خانواده‌های آنان ظرفیت بسیار مناسبی برای مشارکت حداکثری در انتخابات هستند.

دبیر ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور علاوه بر تبیین ظرفیت‌های دانشگاهیان در مشارکت حداکثری، افزود: دانشگاهیان به دلیل داشتن مرجعیت فکری و سیاسی برای اقشار دیگر، وظیفه تبیینی برای ایجاد فضای عقلانیت و نشاط سیاسی در کشور را دارند.

جعفرپور، ضمن تبیین اهمیت راهبردی انتخابات اخیر، تاکید کرد که ابلاغیه‌هایی که توسط ستاد انتخابات دانشگاهیان به دانشگاه‌ها ارسال شده زمینه کنشگری مناسب دانشگاهیان و مردم را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب