دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی:

تمام اعتراضات پیش از صدور کارنامه آزمون دستیاری رسیدگی شد

تمام اعتراضات پیش از صدور کارنامه آزمون دستیاری رسیدگی شد
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، فرآیند‌های رسیدگی به اعتراضات در آزمون دستیاری دوره پنجاه و یک را تشریح کرد.
کد خبر : 918096

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به فرآیند رسیدگی به اعتراضات آزمون دستیاری گفت: طبق روال تمام آزمون ها، پس از پایان آزمون دستیاری دوره پنجاه و یک، سامانه سنجش به منظور دریافت اعتراضات باز و اعتراضات در مدت مناسب دریافت شد.

وی افزود: پس از دسته بندی مجموع اعتراضات دریافت شده، تمامی آنها از طریق دبیرخانه شورای تخصصی در اختیار گروه بورد مربوطه که شامل مجرب‌ترین اساتید دانشگا‌های علوم پزشکی سراسر کشور میباشند و مرجع رسیدگی به اعتراضات هستند قرار گرفت. این اساتید تمام اعتراضات را دقیقا بررسی و مورد رسیدگی قرار دادند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با بیان اینکه تمام‌ اعتراضات بررسی و به نحو مناسب رسیدگی شد، بیان کرد: بعد از رسیدگی به اعتراضات در نهایت، کلید نهایی با توجه به پاسخ‌های تایید شده در سایت سنجش قرار گرفت و بر اساس آن نیز کارنامه افراد صادر شد.

 نوروز شمسی، افزود: تمامی فرآیند‌های رسیدگی به اعتراضات به نحو مناسب در زمان خود انجام و پیش از صدور کارنامه اعمال شد. همچنین مواردی را که اساتید وارد می‌دانستند در کلید نهایی اعمال و بر اساس آن کارنامه‌ها صادر شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در پایان تاکیید کرد: امسال ۸۰ درصد از شرکت کنندگان آزمون پنجاه و یکم مجاز به انتخاب رشته شده اند که نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته