دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نام‌نویسی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته آغاز شد/ اعلام نحوه انتخاب‌رشته

نام‌نویسی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته آغاز شد  اعلام نحوه انتخاب‌رشته
نام‌نویسس و انتخاب‌رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از امروز (۲۷ خرداد) آغاز شد و تا سوم تیر ادامه دارد‌.
کد خبر : 917527

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی و شرکت در برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از امروز (۲۷ خرداد) آغاز شد و تا ۳ تیر ادامه خواهد یافت.

متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام کنند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است.

ضمناً متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی باید برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام کنند. زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. آن‌دسته از متقاضیانی‌که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند باید از امروز به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرایط ثبت‌نام‌

علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه در صورتی که دارای شرایط مذکور هستند، فقط در یک مجموعه ثبت‌نامی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته) متقاضی شوند.

پذیرش در برخی از رشته‌های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت.

همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، باید مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه، ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند. در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

اقدامات برای ثبت‌نام در این برنامه

۱- مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته.
۲- ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در زمان مقرر (۱۴۰۳/۰۳/۲۷تا ۱۴۰۳/۰۴/۰۳).

۳- آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

۴- خرید کارت اعتباری ثبت نام و پرداخت مبلغ ۲/۵۶۰/۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و شصت هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در این برنامه پذیرش.
چنانچه علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی باشید، باید علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۷۶/۰۰۰ (پانصدوهفتاد و شش هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور به صورت اینترنتی اقدام کنید.

با توجه به اینکه مقرر شد در مراحل مختلف فرآیند پذیرش، خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به متقاضیان ارائه شود، مبلغ ۱۰۰/۰۰۰ ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته