دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تقی‌زاده خبر داد؛

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور/ ۱۹۰ رشته محل جدید در اصلاحیه دفترچه افزوده شد

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور  ۱۹۰ رشته محل جدید در اصلاحیه دفترچه افزوده شد
رئیس دانشگاه پیام نور از افزایش رشته‌های تقاضا محور و کاربردی در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر : 915468

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه درخواست‌های مکرر مردمی از سراسر کشور برای افزایش ظرفیت رشته محل‌های دانشگاه پیام نور و با همکاری وزارت عتف و سازمان سنجش، افزون بر ۱۳۶۸ رشته محل اولیه در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ تعداد دیگری نیز در دفترچه اصلاحی شماره ۲ اعمال گردید.
رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر افزایش رشته محل‌های تقاضا محور تاکید کرد: در دفترچه اصلاحی (شماره ۲) تعداد ۱۹۰ رشته محل جدید (شامل ۱۴۰ رشته محل در مجموعه علوم پایه، ۸ رشته محل علوم کشاورزی، ۳۲ رشته محل حوزه فنی و مهندسی و همچنین ۱۰ رشته محل در سایر حوزه ها) به دانشگاه پیام نور اختصاص یافت.

تقی زاده همچنین عنوان کرد: بر اساس اصلاحیه جدید دفترچه کارشناسی ارشد مجموع رشته محل‌های مربوط به این دانشگاه در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ به ۱۵۵۸ رشته محل افزایش یافته است.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند برای انتخاب رشته که تا آخر وقت روز یکشنبه ۲۰ خرداد تمدید شده، نسبت به انتخاب و درج رشته‌های مدنظر خود از طریق ویرایش برگه انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته