دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

حرکت مجامع روشنفکری غرب نشان از نیاز بیشتر به حقیقت‌طلبی دارد

حرکت مجامع روشنفکری غرب نشان از نیاز بیشتر به حقیقت‌طلبی دارد
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: سال‌های اخیر حرکت‌هایی که از سوی مجامع روشنفکری و علمی در غرب اتفاق افتاده است، نشان می‌دهد که نیاز به حقیقت و حقیقت‌طلبی روزبه‌روز خود را بیشتر نشان می‌دهد.
کد خبر : 915316

عبدالله معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره تأثیر نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی فلسطین در مجامع علمی جهان گفت: سال‌های اخیر حرکت‌هایی که از سوی مجامع روشنفکری و علمی در غرب اتفاق افتاده است، نشان می‌دهد که نیاز به حقیقت و حقیقت طلبی روز به روز خود را بیشتر نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه جامعه در حال حرکت به سوی عدالت است، عنوان کرد: اندیشمندان غربی، تحصیل کردگان در دانشگاه همواره این نیاز را به منصه ظهور گذاشتند.

وی افزود: در عین حال یک خلأ از جهت چارچوب ذهنی وجود دارد که واقعا درست و نادرست چیست و چه چیزی حقیقت است؟ غلبه رسانه‌ها گاهی در غرب مانع از دریافت صحیح واقعیت‌ها می‌شوند.

معتمدی تصریح کرد: آنچه مقام معظم رهبری انجام دادند یعنی نوشتن نامه به دانشجویان معترض در آمریکا در واقع یک چارچوب جهت‌گیری را به مردم ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در این چارچوب جهت گیری ما می‌توانیم کمک کنیم به اندیشمندان، دانشجویان و روشنفکران غربی که جهت گیری مناسبی را نسبت به شرایط اجتماعی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته