دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 18:03
ولیلو:

دانشگاه‌ها خط مقدم روشنگری و بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

دانشگاه‌ها خط مقدم روشنگری و بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات هستند
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: دانشگاه‌ها خط مقدم روشنگری و بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتی هستند که با انتخاب اصلح در آن راه شهدای عزیز حادثه اخیر ادامه‌دار خواهد بود.
کد خبر : 913811

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا ولیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای خدمت در واحد ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: شهدا مصداق «عند ربهم یرزقون» هستند و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

محمدرضا ولیلو، حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی و شهدای همراهشان را ناشی از قدرشناسی مردم و شناخت دقیق آن‌ها از خدمتگزاران واقعی کشور دانست.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تیرماه خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها خط مقدم روشنگری و بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتی هستند که با انتخاب اصلح در آن راه شهدای عزیز حادثه اخیر ادامه‌دار خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی مطرح کرد: شهید رئیسی الگویی برای خدمتگزاری به مردم در جامعه بودند و مسائل مردم را بی‌واسطه می‌شنیدند و بدون منت، خدمت خالصانه داشتند و شوق خدمتگزاری به مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهید والامقام بود.

ولیلو با اشاره به اینکه تعداد ۸۷ شهید دانشجو در استان آذربایجان‌غربی و ۱۵ شهید دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی داریم، افزود: یکی از مهم‌ترین راهکار‌های خنثی کردن توطئه‌های دشمنان علیه جوانان و صیانت از آینده‌سازان کشور ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است که راه آن جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه‌های دفاع مقدس و هویت‌ساز انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدای گرانقدر است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز درگذشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، نقش ایشان را در شکل گیری نظم نوین جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

به گزارش آنا، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت شهدای دانشجوی استان و شهدای خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، از خانواده معزز شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه همچنین از نفرات برگزیده جشنواره قرآنی حیات که شرکت‌کنندگانی از کل دانشگاه‌های آذربایجان غربی در آن حضور داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته