دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 17:56
سردار رجبی:

شهید رئیسی امید را بین توده‌های مردم زنده کرد

شهید رئیسی امید را بین توده‌های مردم زنده کرد
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی کار مجاهدانه انجام می‌داد، گفت: ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری خستگی‌ناپذیر بوده و خستگی را خسته می‌کرد.
کد خبر : 913810

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار کرد: شهید رئیسی رویه‌های غلط را اصلاح و با مجموعه فعالیت‌هایی که داشت در میان اقشار مختلف جامعه امیدآفرینی می‌کرد.

وی به بیان اهمیت عملیات «وعده صادق» پرداخت و با اشاره به جنایت‌های متعدد رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین، مجموعه اقدامات ستمگرانه این رژیم جعلی را موجب تبدیل شدن آن به دشمن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر حسب ارزش‌های دین دانست.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: ارتش کودک‌کُش و اشغالگر رژیم صهیونیستی که سال‌ها با جنگ‌افزار‌های نظامی خود، مردم بی‌سلاح و بی‌دفاع فلسطین را به خاک و خون کشیده‌اند در مقابل رزمندگان مقاومت فلسطینی طی عملیات طوفان‌الاقصی خیلی راحت به زانو درمی‌آیند و بنا به اعتراف دوستان رژیم صهیونیستی، این عملیات آبروی سازمان اطلاعات این رژیم جعلی را به باد فنا داد.

رجبی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در این میان یک محاسبه غلط انجام داده و به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرد، ادامه داد: مکان دیپلماتیک به معنای بخشی از خاک آن کشور تلقی می‌شود که این مهم در جهان نیز پذیرفته شده و به همین منظور مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند: «تنبیه رژیم غاصب حتمی است و باید انجام شود.»

وی با بیان اینکه پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی تصمیم انقلابی بود که از شخصیت بزرگی مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی برمی‌آمد، افزود: تاکنون هیچ
کشوری اقدامی در این حد علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام نداده بود و این پاسخ کشورمان، تصور‌ واهی درباره اینکه قدرت این رژیم خدشه‌پذیر نیست را زیرسؤال برد.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی تبیین کرد: پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی، قدرت و عظمت کشورمان که در موضع حق قرار داشت به جهانیان ثابت کرد و این پاسخ در امتداد همه فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای آزادسازی فلسطین بود.

رجبی در ادامه دانشگاه را به‌عنوان دستگاه تولید علم و دانشجویان و استادان را پیشگامان در مواجهه با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن دانست و افزود: نقش استادان و دانشجویان در روشنگری افکار عمومی و ارتقای سطح علمی جامعه از همه آحاد بیشتر بوده و باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی کار مجاهدانه انجام می‌داد، افزود: ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری خستگی‌ناپذیر بود و خستگی را خسته می‌کرد.

به گزارش آنا، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت شهدای دانشجوی استان و شهدای خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، از خانواده معزز شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه همچنین از نفرات برگزیده جشنواره قرآنی حیات که شرکت‌کنندگانی از کل دانشگاه‌های آذربایجان غربی در آن حضور داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته