دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1403 - 10:38
حجت‌الاسلام قاسمی:

رئیس جمهور آینده باید روحیه جهادی شهید رئیسی را داشته باشد

رئیس جمهور آینده باید روحیه جهادی شهید رئیسی را داشته باشد
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد که رئیس جمهور آینده باید فردی ولایت‌مدار بوده و روحیه جهادی شهید جمهور را داشته باشد.
کد خبر : 918196

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش بصیرتی «مشارکت حداکثری ـ انتخاب اصلح» با حضور جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان این شهید بزرگوار دستاورد‌های بزرگی برای نظام اسلامی داشت و دشمن امروز منتظر نتیجه انتخابات و میزان مشارکت مردم است.

حجت‌الاسلام قاسم قاسمی اضافه کرد: رئیس جمهور آینده باید فردی ولایت‌مدار بوده و روحیه جهادی شهید جمهور را داشته باشد. اینجاست که مصیبت از دست دادن شهید خدمت تسکین و التیام پیدا می‌کند.

وی متذکر شد: مردم ما نشان دادند که بصیر بوده و پای انقلاب ایستاده‌اند؛ این پرچم را روی دست نگه می‌دارند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) درباره حضور حداکثری پای صندوق رأی تکلیف مردم را مشخص کرده‌اند، ادامه داد: امام خمینی(ره) در اهمیت انتخابات می‌فرماید: «عزیزان من که امید نهضت اسلامی به شماست! در روز تعیین سرنوشت کشور بپاخیزید و به صندوق‌ها هجوم آورید و آرای خود را در آنها بریزید. توجه داشته باشید: رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه‌ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس کرده و در فکر رفاه آنان باشند، نه از سرمایه‌داران، زمین‌خواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت، رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمی‌توانند بفهمند.»

قاسمی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در ادامه می‌فرمایند: «توجه مردم را به این نکته جلب کنید که شما می‌خواهید اسلام را حفظ کنید؛ باید منتخبین شما اشخاصی باشند که توجه به اسلام داشته باشند، متعهد به اسلام باشند، بازیگر نباشند.»

وی، دانشگاهیان را قشر تأثیرگذار در مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و ادامه داد: مدیران دانشگاه، کارمندان خود، ارباب رجوع مستقیم و ارباب رجوع غیرمستقیم را برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب و معیار‌های انتخاب اصلح را تبیین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته