عمومی
راهاندازی پارک علم و فناوری و سرای نوآوری اقتصاد مرزی در راه است
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: این واحد دانشگاهی در سال آینده پارک علم و فناوری و سرای نوآوری اقتصاد مرزی را راهاندازی میکند و مأموریتهای ویژه استانداری در حوزه اقتصاد دیجیتال، سلامت هوشمند و امنیت غذایی را پیش خواهد برد.
دانشگاه باید مسائل واقعی کشور را حل کند
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجانغربی گفت: دانشگاهها باید از روزمرگی خارج شوند و پایاننامهها را به سمت حل مسائل واقعی کشور و استان هدایت کنند.
تولید طلای آذربایجانغربی را به ۱۰ هزار کیلوگرم برسانید
استاندار آذربایجانغربی گفت: باید با ورود جدی به حوزههای تخصصی، ظرفیت تولید طلای استان را از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم فعلی به ۵ هزار و حتی ۱۰ هزار کیلوگرم افزایش دهیم.
دانشگاه آزاد ارومیه به قطب علمی کشور تبدیل میشود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: این واحد دانشگاهی با برنامهریزی دقیق در مسیر تبدیل شدن به قطب علمی و پژوهشی کشور قرار گرفته است.
پژوهش و فناوری؛ مهمترین قطب ترقی و قلهنشینی علمی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: پژوهش و فناوری مهمترین قطب رسیدن به قلههای ترقی است و استادان با طرحهای پژوهشی و فناورانه، موتور محرک پیشرفت علمی کشور هستند.
کاهش خشونت؛ مسئولیت اجتماعی دانشگاهها
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: دانشگاهها فقط آموزش نمیدهد؛ مسئولیت اجتماعی کاهش خشونت هم دارد.
تقویت شبکه حامیان دانشگاه؛ از آموزش عملی تا پاسخگویی سریعتر به دانشجویان
معاون باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با تأکید بر مستندسازی مکاتبات، استفاده از ایمیل رسمی و پیگیری اصولی، راهکارهای عملی برای تبدیل حامیان به پل ارتباطی سریع و شفاف میان دانشجو و دانشگاه ارائه کرد.
انجمنهای علمی، فرصتی برای تبدیل ایدههای دانشجویی به پروژههای اشتغالزا
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: انجمنهای علمی و نمایشگاه پژوهش، فرصتی برای تبدیل ایدههای دانشجویی به پروژههای کاربردی و اشتغالزا است.
نخبهپروری در بوکان؛ از «تبادل نظر» تا «پروژههای نوآورانه»/ نقش موثر انجمنها در شناسایی استعدادهای دانشجویی
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: انجمنهای علمی محلی برای تولید محتوای علمی، شرکت در رویدادهای دانشگاهی، ملی، توسعه توانمندیهای ارتباطی و مدیریتی دانشجویان، استفاده از تجربیات مشترک و اجرای طرحهای نوآورانه هستند.
دستیاران آموزشی باید به مهارت تدریس و روشهای نوین مجهز شوند
معاون علمی دانشگاه، با تأکید بر نقش کلیدی دستیاران آموزشی در ارتقای کیفیت آموزش، خواستار تقویت مهارتهای تدریس، تسلط علمی و بهکارگیری شیوههای نوین آموزشی شد.