دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 12:51

بازدید میرزاده از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر ربیع فلاح، استاندار مازندران از نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فن‌بازار و واحدهای فن‌آور دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بازدید کرد.
کد خبر : 85132

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که به اتفاق معاونان و مدیران‌کل سازمان مرکزی برای شرکت در جلسه هیات امنای استان مازندران، به شهر ساری سفر کرده، به همراه دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران از نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فن‌بازار و واحدهای فن آور دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بازدید کرد.


دانشجویان واحدهای استان مازندران در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، محصولات متنوع خود را ارائه کردند. از جمله محصولات تجاری ارائه شده در این نمایشگاه می‌توان به دستگاه هواساز و خارج کننده گازهای مضر از آب استخر از واحد بابل، داروهای گیاهی و صنایع غذایی، کود پلی کاتیونی و دستگاه ازن ژنراتور از واحد آیت‌الله آملی، قطع و وصل‌کننده هوشمند مصرف‌کننده‌های الکترونیکی از واحد تنکابن، بازی موبایل اندرویدی از واحد ساری، ربات مین‌یاب هوشمند از واحد سوادکوه و دستگاه تبدیل زباله خانگی به کود کمپوست از واحد قائمشهر اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته