نمایشگاه رسانههای دیجیتال فرصت خوبی برای ارتباط بین افراد و شرکتها است
«محمد زحمتکش»، مدیر استودیو ساینا و ناشر کتاب صوتی در نمایشگاه رسانههای دیجیتال در گفتوگو با خبرنگار فرهنگی آنا ضمن قدردانی از به وجود آمدن فضای رویارویی در نمایشگاه در مورد آسیب کسبوکارهای اینترنتی گفت: بعد از اجرایی شدن فیلترینگ فضای تبلیغات بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی مثل ما آسیب دید؛ چراکه دیگر فضای اینستاگرام را برای معرفی خود، محصولات و خدماتمان نداشتیم.
وی اظهار داشت: به همین دلیل حتی میتوان گفت که یکی دو ماه هم به مشکلات معیشتی برخوردیم؛ اما برگزاری چنین نمایشگاههایی میتوانند به ما کمک کند تا از بحران خارج شویم.
وی ادامه داد: اینجا به صورت حضوری میتوان مخاطب را دید و گفتوگو کرد. در این فضا میتوان با همکاران حوزه آشنا شد و از جریاناتی که در کسبوکارهای حوزه دیجیتال فعالیت دارند، مطلع شد. نمایشگاه توانسته تا حد ممکن به پوشش ضعفهای عدم ارتباط با حوزههای مرتبط کمک کند. به عبارتی میتوان گفت که اینجا فرصت خوبی برای ارتباطسازی بین شرکتهای کوچک و پیمانکارها وجود دارد.
زحمتکش در ادامه فضای نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در چنین فضاهایی مردم میتوانند با انواع کسب و کارها آشنا شوند. ما هم میتوانیم با مسئولانی مثل مسئولان وزارت ارشاد و ساترا رو در رو صحبت کنیم. میتوانیم مشکلات و پیشنهادات را به آنها انتقال بدهیم یا اگر مشکلاتی برای مجوزها وجود دارد، بگوییم تا کمک بگیریم. به نظرم بحث ارتباط کسبوکارها با مراجع قانونی مسئله مهمی است که در شرایط عادی خواهان زمان بیشتری است؛ اما در این فضا به راحتی اتفاق میافتد.
وی در پایان در رابطه با فعالیتهای استودیو ساینا گفت: استودیو ساینا جایی است برای دوبله فیلم و انیمیشن، تولید کتاب صوتی و پادکست و خدمات مکمل . تیم حرفهای استودیو ساینا میتواند از صفر تا صد یک پادکست یا کتاب صوتی را برای مشتریان تولید کند. ما به کمک گویندگان خوشصدا و تیم ترجمه حرفهای میتوانیم یک فیلم را ترجمه، زیرنویس و دوبله کنیم.
انتهای پیام/