دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1395 - 10:19

سرلشکر صفوی: جریان نفاق سبب شد تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد/ با احدی تعارف نداریم/ خیانت موضوع بسیار مهمی است

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: آنچه پشتوانه نظام در عرصه بین‌الملل است، قدرت درونی و توان دفاعی کشور است، اما متأسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده است تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.
کد خبر : 76847

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرلشکر رحیم صفوی، در دیدار کارکنان دفتر حوزه دستیاری و مشاورت فرماندهی معظم کل قوا که به مناسبت فرارسیدن ماه رجب برگزار گردید، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری برخی از موضوعات را به دلیل حساسیت آن خیلی سربسته و کلی مطرح می‌کنند. موضع‌گیری‌های ایشان تفاوت‌های بسیاری با دیگر مسئولان دارد و این تفاوت‌ها ناشی از عمق نگاه و آگاهی و اشراف ایشان نسبت به مسائل مختلف است.


وی افزود: موضعی که ایشان درخصوص برخی از مسائل اخیر اتخاذ کردند، موضع رهبری است که عادل و آگاه به زمان است و موضوع خیانت موضوع بسیار مهمی است و کلمه خیانت بار مفهومی و معنایی بسیاری دارد.


وی ادامه داد: ما پاسدارها با عهد و پیمانی که با خدا بسته‌ایم در راه حفاظت از انقلاب اسلامی و میهن اسلامی‌مان ایستاده‌ایم و آماده‌ایم در راه انقلاب و اسلام و رهبری فداکاری کنیم اما برخی مانند کسانی هستند که هم با این طرف هستند و هم با طرف دیگر.


وی افزود: بدون تردید نعمت اسلام و ولایت فقیه بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما داده است، بدون ولایت فقیه نه این انقلاب و نه جنگ به پیروزی می‌رسید و این کشور ما در این اوضاع آشوب بیست و چند ساله نمی‌توانست امن باشد.


سرلشکر صفوی با اشاره به رویکرد فعلی دشمنان انقلاب گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، آن‌هایی که با وقوع انقلاب اسلامی و در پی آن در هشت سال دفاع مقدس در دنیا تحقیر شدند، مدت‌هاست به این رویکرد رسیده‌اند که انقلاب اسلامی را از درون استحاله کنند، ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی را از آن بگیرند و فضای فکری حاکم بر جامعه را به سمت اهداف و برنامه‌های خود هدایت کنند. برخی در این میان نقش پیاده نظام دشمن را ایفا می‌کنند.


وی ادامه داد: دشمنان و پیاده نظام آن به دنبال این هستند تا قدرت درونی انقلاب را تضعیف کنند و اصلی‌ترین مؤلفه و پشتوانه انقلاب یعنی مردم را از انقلاب جدا کنند.


صفوی تصریح کرد: تاریخ اسلام عبرت‌آموز و چراغ راه آیندگان است. بحران‌های پیرامونی کشور و حوادث دهه‌های گذشته، هر عقل سلیمی را وادار می‌کند تا قدرت و توان دفاعی کشور را توسعه و افزایش دهد، نباید از دشمنان غافل شد. تاریخ 30 سال گذشته و پیش از آن نشان می‌دهد که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است.


سرلشکر صفوی اضافه کرد: ایران اسلامی کشوری جنگ‌طلب نیست و به دنبال صلح و آرامش در منطقه است اما به هر تهدید و تجاوزی که تمامیت ارضی و استقلال کشور را با چالش مواجه کند پاسخی محکم و سخت خواهیم داد و در این موضوع با احدی تعارف نداریم.


وی در ادامه با اشاره به جریان نفاق و سیر تاریخی رفتار آن در مقابل جبهه اسلام گفت: اسلام در طول تاریخ هرکجا مقابل با جبهه کفر و شرک ایستاد پیروز شد و هرکجا مقابل نفاق ایستاد با چالش جدی روبه‌رو شد، هم در گذشته و هم اکنون در کشورمان یک سری منافق داریم البته این موضوع منحصر به زمان حال نیست و هم‌اکنون نیز در کشور برخی‌ها نفاق دارند و نفاق برخی خواص مردم را متحیر می‌کند.


او ادامه داد: ما باید رهبرمان را بشناسیم و آگاهانه و با شجاعت از مواضع رهبری دفاع کنیم، آنچه مسلم است هر کسی با ولایت فقیه در افتاد از چارچوب انقلاب اسلامی و نظام سیاسی خارج می‌شود و در بین مردم رسوا و سرانجام شکست می‌خورد و دچار سوء‌عاقبت می‌شود.


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه با اشاره به سخنان حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم رضوی و در تشریح خسارت‌های جریان نفاق به کشور گفت: باید پاسداران، اندیشمندان، نخبگان و خواص جامعه نسبت به تغییر و تحولات اجتماعی حساس باشند. آنچه پشتوانه نظام در عرصه بین‌الملل است، قدرت درونی و توان دفاعی کشور است، اما متأسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده است تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ولایت فقیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته